• טרי
מחליף צמיגים ראש דמונט, מכונת מחליף צמיגים שחור פלסטיק ומרזל הר ברווז ערכת ראש ברווז דיא 28 ממ 30 ממ

מחליף צמיגים ראש דמונט, מכונת מחליף צמיגים שחור פלסטיק ומרזל הר ברווז ערכת ראש ברווז דיא 28 ממ 30 ממ

ILS 3.00
סחורה
בחנות

משטח חלק, מצמצם את החיכוך, הוא קל מאוד לשימוש השימוש בראשי הרכבה מפלסטיק הוא הרבה יותר בטוח לגלגלים עדינים ויקרים ועם זאת עמידים מספיק כדי לעמוד בלחץ של צמיגים וגלגלים גדולים יותר. זהו ראש פלסטיק וראש דמונט עם סוגר הרכבה המשמש במכונות מחליף צמיגים רבות. בנייה עם חומרי פלסטיק וברזל בעלי חוזק גבוה, איכות וביצועים מובטחים. למנוע מגלגלים להזיק לפגיעה בפגיעה בעת הידוק גלגלי מהדקים הפנימיים. משטח חלק, מצמצם את החיכוך, הוא קל מאוד לשימוש. השימוש בראשי הרכבה מפלסטיק הוא הרבה יותר בטוח לגלגלים עדינים ויקרים ועם זאת עמידים מספיק כדי לעמוד בלחץ של צמיגים וגלגלים גדולים יותר. זהו ראש פלסטיק וראש דמונט עם סוגר הרכבה המשמש במכונות מחליף צמיגים רבות. בנייה עם חומרי פלסטיק וברזל בעלי חוזק גבוה, איכות וביצועים מובטחים. למנוע מגלגלים להזיק לפגיעה בפגיעה בעת הידוק גלגלי מהדקים הפנימיים. זהו ראש פלסטיק וראש דמונט עם סוגר הרכבה המשמש במכונות מחליף צמיגים רבות2. השימוש בראשי הרכבה מפלסטיק הוא הרבה יותר בטוח לגלגלים עדינים ויקרים ועם זאת עמידים מספיק כדי לעמוד בלחץ של צמיגים וגלגלים גדולים יותר. למנוע מגלגלים פגיעה בפגיעה בפגיעה בעת הידוק גלגלי מהדקים הפנים 4. בנייה עם חומרי פלסטיק וברזל בעלי חוזק גבוה, איכות וביצועים מובטחים 5. משטח חלק, מפחית חיכוך, קל מאוד להפרעה : תכונות : זהו ראש פלסטיק וראש דמונט עם סוגר הרכבה המשמש על מכונות מחליפות צמיגים רבות. השימוש בראשי הרכבה מפלסטיק הוא הרבה יותר בטוח לגלגלים עדינים ויקרים ועם זאת עמידים מספיק כדי לעמוד בהם הלחץ של צמיגים וגלגלים גדולים יותר. הפוך גלגלים מזיקים מפגיעה בפגיעה בעת הידוק גלגלים מתוך מהדקים פנימיים. בנייה עם חומר פלסטי וברזל בעוצמה גבוהה, איכות וביצועים מובטחים. פני השטח השרים, מצמצם חיכוך, הוא קל מאוד לשימוש. חומר : צבע פלסטי וברזל : גודל שחור (L x W) : 20 x 11 ס"מ/7.3 התקנת קוטר חור : 28 מ"מ/1.18 (אופציונלי) משקל החבילה : בערך. 500-508 GPackage כלול : 1 x מחליף צמיגים מפלסטיק ומרזל בר ברזל ברווז : 1. אנא בדוק את התמונות שלנו עם מדידות כדי לוודא שהוא מתאים למכונות שלך. המסכים אינם מכוילים זהים, צבע הפריט המוצג בתמונות עשוי להראות שונה במקצת מהאובייקט האמיתי. אנא קח את האמיתי כסטנדרט. אנא שימו לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודאו שלא אכפת לכם לפני שתזמינו.

תכונות מוצר

Features:
This is a plastic mount and demount head with mounting bracket used on many tire changer machines.:
Using plastic mount heads is much safer for delicate and expensive wheels yet durable enough to withstand the stress of larger tires and wheels.:
Prevent damaging wheels from scratching damaging when clamping wheels from inside clamps.:
Construction with high strength plastic and iron material, quality and performance guaranteed.:
Smooth surface, reduces friction, it is very easy to use.:
Specifications:
Material:
Plastic and Iron
Color:
Black
Size(L x W):
20 x 11cm/7.8 x 4.3
Installing Hole Diameter:
28mm/1.1, 30mm/1.18 (optional)
Package Weight:
Approx. 500-508g
Package Included:
1 x Tire Changer Plastic and Iron Mount Demount Duck Head:
Notes:
1. Please check our photos with measurements to make sure it fits your machines. :
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard. :
3.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים קשורים