• טרי
דוד של מושך שיניים של LXILUV, מסיר שיניים לתיקון מתכת, מושך שיניים בגשר והסרת DIY הסרת שיניים מרים שקעים, לשקעי דודים/דלתות/הסרת

דוד של מושך שיניים של LXILUV, מסיר שיניים לתיקון מתכת, מושך שיניים בגשר והסרת DIY הסרת שיניים מרים שקעים, לשקעי דודים/דלתות/הסרת

ILS 73.10
סחורה
בחנות

♦ 【תיקון מהיר וללא צבע נזק】 משמש לשקעים רכים זה יכול לתקן את השקעים הרכים על פני המתכת תוך 30 שניות. ככל שקרוב יותר לחלק הליבה, כך קל יותר לתקן את השקעים. צבע המכונית לא ייפגע במהלך תהליך התיקון. ♦ 【קל לשימוש】 ערכת תיקון האינדוקציה האלקטרומגנטית יכולה לחמם את גוף המתכת מאחורי צבע המכונית מבחוץ של צבע המכונית ללא חימום חסר שטח. זה צריך להיות מופעל רק מבלי לצרוך חומרים אחרים, ויכול בקלות לחסל כל מיני שקעים עגולים ועדינים. ♦ 【מושך שיניים מכוניות】 זהו סוג של PDR (הסרת שיניים ללא צבע) מסדרת תיבה חמה מערכת הסרת שיניים מגנטית, שיכולה להסיר במהירות ובדיקות שקעים, סימני דלת ושקעים רכים קלים אחרים על מכוניות. קל ללמידה, גודל קטן, קל לנשיאה, מעוצב באופן מקצועי לעבודה לתיקון חנויות לרכב, שיכולות לחסוך זמן רב בתיקון גוף אוטומטי. ♦ 【בקרת דיוק גבוהה】 מצוידת במסך דיגיטלי ובקרה על הגדרות זמן חימום והגדרות כוח. השימוש בדור האחרון של טכנולוגיית בקרת התוכניות המיקרו -בקר יכול לעזור לך לשלוט במדויק על שקעים ולתקן צבע במדויק. ♦ 【יישומים רחבים】 כלי מסיר השיניים משמש במשאיות, מכונית, גוף אופנוע, דלת וכו '. זוהי בחירה אידיאלית עבור חנויות גוף להסרת שקעים רכים יותר. הוא כולל תחזוקה מהירה, יעילות עבודה גבוהה, עלות תחזוקה נמוכה ותוצאות מהירות. זהו סוג חדש של כלי לתיקון שיניים רב-תכליתי לגופי אלומיניום וברזל. זה יכול להסיר בקלות ובמהירות שקעים גדולים וקטנים על משטח המתכת תוך זמן קצר. זוהי בחירה אידיאלית עבור חנויות לתיקון אוטומטי! מפרט : שם : הסרת שיניים של מכוניות דוגמנית הכלים : PDR-1000 WINPut מתח : 110 V / 220 VINPUT תדר : 50 / 60 HZOUTPUTPURE : 1000 WSize : 38 × 26 × 15 CMNET משקל : 3. מסך תצוגה, שליטה יחסית על זמן החימום והגדרות הכוח.- תיקון הידית, חום ההתנגדות מרוכז במהירות, וניתן למתוח ולתקן את השקעים עובדי חנויות .- זה יכול לתקן בקלות שקעים מתכתיים, שקעים באזורים שאינם מוגבלים, שקעים הנגרמים על ידי ברד ושקעים שונים אחרים .- בהשוואה לכלי תיקון השיניים האלקטרומגנטיות, ניתן להחליק שקעים ברורים יותר, ההשפעה טובה יותר, ואזור התיקון גדול יותר .- מערכת תיקון שיניים אנטי-סקרט של PDR סדרות הסרת שיניים סדרת שיניים אינדוקציה אלקטרומגנטית יכולה לתקן את השקעים בגוף המכונית ובדלת במהירות ובנקייה. רשימת אריזה : 1 × ערכת תיקון דגם רכב : שקעים חדים, אזורי גוף פגומים ומשוחזרים, קמטים/אזורי קמטים או שקעים על גופי מתכת או אלומיניום מקומטים.

תכונות מוצר

Name:
Car Dent Removal Tool
Model:
PDR-1000W
Input voltage:
110V / 220V
Input frequency:
50/60Hz
Output power:
1000W
Size:
38×26×15cm
Net weight:
3.7kg
Features:
-Equipped with digital display screen, relative control of heating time and power settings.:
- Repairing the handle, the resistance heat is quickly concentrated, and the dents can be stretched and repaired by themselves.:
-Fast, convenient, professional tools, PDR professional is designed for auto repair shop workers.:
- It can easily repair sheet metal dents, dents in non-limited areas, dents caused by hail and various other dents.:
- Compared with the electromagnetic dent repair tool, more obvious dents can be smoothed out, the effect is better, and the repair area is larger.:
- PDR Anti-scratch paintwork and dent removal series electromagnetic induction dent repair system can repair the dents in the car body and door quickly and cleanly.:
packing list:
1 × car model repair kit:
NOTICE:
★ Areas of inappropriate use:
sharp dents, damaged and reconstructed body areas, creases/wrinkle areas or dents on crumpled metal or aluminum bodies.
If you have any questions about the order, please feel free to contact us. We will reply within 24 hours. :

מוצרים קשורים