• טרי
מכונית זיפלו מכונית מגב מגב מושך זרוע, כלי הסרת זרועות של שמחה קדמית, ערכת כלי לתיקון מסיר זרוע קלת משקל, אביזרי רכב אוניברסליים

מכונית זיפלו מכונית מגב מגב מושך זרוע, כלי הסרת זרועות של שמחה קדמית, ערכת כלי לתיקון מסיר זרוע קלת משקל, אביזרי רכב אוניברסליים

ILS 7.99
סחורה
בחנות

【חומר נהדר】 : מסיר זרוע מגב מכוניות אלה עשוי מחומר באיכות גבוהה, חזק ועמיד, קשה מספיק, נבחר חומר מתכת באיכות גבוהה, לא יפגע בכיסוי זרוע המגב או ברכב, אתה יכול לתקן את המכונית שלך ביעילות עם הפשוט והפשוט הזה כלי נפוץ מעשי לתיקון רכב, כף הרגל של מושך זרוע המגב קבוע היטב על זרוע המגב 【קל לשימוש】 : הכלי להסרת מגב השמשה הקדמית שלנו הוא פשוט מאוד וקל לשימוש, מסרב להיות מייגע, אינך צריך לדאוג לא להשתמש בו לאחר קבלתו, מכיוון שהוא באמת מסוגל להכניס בקלות רבה מתחת למגב זרוע ולנעול את הברגים על פיר המגב, ועוזר לך להשלים סדרת פעולות עם מצב רוח נעים. 【עיצוב עמיד】 : זרוע מגב זו פירוק כלים מיוחדים באמצעות המבנה הקבוע, יכולים לעזור לך להתפרק בקלות מגוון של דגמי זרוע מגב, כפתור התאמת סרגל עליון, קשיחות טופרת, על פי השימוש השונה בסביבה כדי להתאים את פתיחת הפתיחה של טופר הוק, מסתגל לכלים שונים, חזקים ועמידים. 【יישום רחב】 : מסיר זרוע מגב המכונית שלנו כולל מגוון רחב של שימושיות וגדלים הניתנים להתאמה גבוהה, הם מודדים 2.67 אינץ 'ומתאימים לכל מיני מכוניות, רכבי שטח, טנדרים ומשאיות קלות בשוק. כמובן, למקרה, אנא וודא שגודל מוצר זה מתאים לרכב שלך, לפני שתרכוש מוצר זה. 【החבילה כלולה】 : החבילה שלנו של מוצר זה כוללת מסיר זרוע מגב רכב 1 x. הרכיבים של מסיר זרוע מגבים זה כוללים ידית סיבוב, אגוז, בורג, זרוע מושך וחלק מהשורה זה עוזר לך!. 【חומר נהדר】 : מסיר זרוע מגב מכוניות אלה עשוי מחומר באיכות גבוהה, חזק ועמיד, קשה מספיק, נבחר חומר מתכת באיכות גבוהה, לא יפגע בכיסוי זרוע המגב או ברכב, אתה יכול לתקן את המכונית שלך ביעילות עם הפשוט והפשוט הזה כלי נפוץ מעשי לתיקון רכב, כף הרגל של מושך זרוע המגב קבוע היטב על זרוע המגב. 【קל לשימוש】 : הכלי להסרת מגב השמשה הקדמית שלנו הוא פשוט מאוד וקל לשימוש, מסרב להיות מייגע, אינך צריך לדאוג לא להשתמש בו לאחר קבלתו, מכיוון שהוא באמת מסוגל להכניס בקלות רבה מתחת למגב זרוע ולנעול את הברגים על פיר המגב, ועוזר לך להשלים סדרת פעולות עם מצב רוח נעים. 【עיצוב עמיד】 : זרוע מגב זו פירוק כלים מיוחדים באמצעות המבנה הקבוע, יכולים לעזור לך להתפרק בקלות מגוון של דגמי זרוע מגב, כפתור התאמת סרגל עליון, קשיחות טופרת, על פי השימוש השונה בסביבה כדי להתאים את פתיחת הפתיחה של טופר הוק, מסתגל לכלים שונים, חזקים ועמידים.

תכונות מוצר

Size:
2.75*1.1*0.67 inches
Weight:
127g
Material:
Metal
Quantity:
1Pcs/set
Strict Factory Inspection:
- Our products all go through a professional manufacturing process and meet strict quality control standards for reliable use, superior performance, guaranteed quality and safety, and high reliability, you can buy and use with confidence. :
Customer Service:
- We are committed to providing our customers with a satisfying shopping experience. Our well-trained service team is always standing behind you. If you have any questions about our products, please feel free to contact us. :

מוצרים קשורים