• טרי
מברשות קונסילר קונסילר קונסילר מברשת שפתון מקצועית של שפתון שפתון מברשת שפתון נשלפת מברשת שפתון נשלפת מברשת שפתון נשלפת.

מברשות קונסילר קונסילר קונסילר מברשת שפתון מקצועית של שפתון שפתון מברשת שפתון נשלפת מברשת שפתון נשלפת מברשת שפתון נשלפת.

ILS 3.33
סחורה
בחנות

המברשת השיקית הזו מצוידת בנקודה קטנה ומחודדת המאפשרת לך להחליק בקלות צבע ולהבריח "בתוך הקווים" מברשת מלוטשת המיועדת ליישם צבע שפתיים ומבריק. החל צבע שפתיים, קו והגדר מתאר. מברשת השפתיים המשמשת לראשונה, ראש המברשת נוקשה, לא ישמש ישירות. אנא טבלו את ראש המברשת במים הצלולים, וראש המברשת יהפוך לרך וטבעי. 【עיצוב נשלף】 הדרך הטובה ביותר להגן על ראש המברשת, חיי השירות הארוכים. יכול להימנע מאבק דביק או לכלוך אחר. 【תן לעצמך מהפך】 המברשת השיקית הזו מצוידת בנקודה קטנה ומחודדת המאפשרת לך להחליק בקלות צבע ולהבריח "בתוך הקווים". מברשת מלוטשת המיועדת ליישם צבע שפתיים ומבריק. 【חומר】 תהליך ייצור מעודן, איכותי ועמיד. מעשה מזיפים סינתטיים, אך רך וטבעי. המברשת היא גם שילוב טוב של יציב ועם זאת גמיש. שפתון ממשיך קל וחלק. 【המתנה הטובה ביותר עבור】 זוהי גודל וצורה מושלמים לאחסון קל בשקית האיפור שלך 、 כיס 、 ארנק או ארנק וקל לשימוש. המתנה הטובה ביותר ל : חברה, אם, אשה וחברים. 【הערה】 קל לנשיאה. אתה יכול להכניס את מברשת השפתיים לכיס 、 ארנק או ארנק וקל לשימוש. מברשת השפתיים המשמשת לראשונה, ראש המברשת נוקשה, לא ישמש ישירות. אנא טבל את ראש המברשת למים הצלולים, ואת ראש המברשת יהפוך לרך וטבעי. 【עיצוב נשלף】 הדרך הטובה ביותר להגן על ראש המברשת, חיי השירות הארוכים. יכול להימנע מאבק דביק או לכלוך אחר. 【תן לעצמך מהפך】 המברשת השיקית הזו מצוידת בנקודה קטנה ומחודדת המאפשרת לך להחליק בקלות צבע ולהבריח "בתוך הקווים". מברשת מלוטשת המיועדת ליישם צבע שפתיים ומבריק. 【חומר】 תהליך ייצור מעודן, איכותי ועמיד. מעשה מזיפים סינתטיים, אך רך וטבעי. המברשת היא גם שילוב טוב של יציב ועם זאת גמיש. שפתון ממשיך קל וחלק. 【המתנה הטובה ביותר עבור】 זוהי גודל וצורה מושלמים לאחסון קל בשקית האיפור שלך 、 כיס 、 ארנק או ארנק וקל לשימוש. המתנה הטובה ביותר ל : חברה, אם, אשה וחברים. 【הערה】 קל לנשיאה. אתה יכול להכניס את מברשת השפתיים לכיס 、 ארנק או ארנק וקל לשימוש. מברשת השפתיים המשמשת לראשונה, ראש המברשת נוקשה, לא ישמש ישירות. אנא טבל את ראש המברשת למים הצלולים, ואת ראש המברשת יהפוך לרך וטבעי.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים