• טרי
ציוד של תוסף ריסים של Armod עם ריסים של אריזות USB מייבש ריסים, פינצטה מעוקלת, ריסים כף יד מראה להרחבת השתלת ריסים (ורוד)

ציוד של תוסף ריסים של Armod עם ריסים של אריזות USB מייבש ריסים, פינצטה מעוקלת, ריסים כף יד מראה להרחבת השתלת ריסים (ורוד)

ILS 1.00
סחורה
בחנות

חומר עיקרי : פלסטיק, סיבים רכים צבע : ורוד/שחור. זמן טעינה של מעריצים : 2-3 שעות.5-8 שעות (תלוי במהירות רוח שונה). טעינה : טעון על ידי יציאת USB. 【ערכות הרחבת ריסים מקצועיות】】 ארמוד ריסים ערכות הרחבה כללו 1 מיזוג אוויר מיני USB כף יד, 1 פינצטה ריסים מעוקלת, 1 הגדלת ריסים מרובעים. כלי הרחבה של ריסוק עיניים מקצועיים יכולים לענות על הצורך בהתקדמות ההרחבה שלך, אינך צריך לקנות אותם בנפרד כדי לחסוך את הזמן והכסף שלך. 【מייבש מאוורר Lash Mini Mini נייד】】 מאוורר הקירור המיני USB הוא חסר להב, מובנה מערכת נטענת וקירור כדי לפוצץ אוויר קר כדי לעזור להתייבש דבק ריסים במהירות רבה יותר. סוגר בצורת T מאחור יכול לגרום לו לעמוד יציב על השולחן, קל משקל וגודל קטן הוא נוח וקל לשחייה ולאחסן ולא יתפוס מקום. אתה יכול לשאת אותו בתיק שלך לקירור שימוש יומי. פינצטה ריסים מעוקלת מפלדת אל חלד】 פינצטה של ​​סיומת הריסים עשויה מפלדת אל חלד כיתה, מכוסה על ידי לכה חלבית, שלא קל להפיל צבע וחלודה. פינצטה מדויקת זו היא בקלות לטפל ולהרים ריסים והסרת נפח. 【מראה ריסים ניידת ניתנת להניתנת】 המראה הריסים הזו מעוצבת עם הגדלת משטח המראה, שיכולה לספק לך נוף בהגדרה גבוהה, ידית הנירוסטה נוחה לטפל ולהשתמש בה. והמראה והידית ניתנים לניתוק לנשיאה קלה. מיוצר על ידי חומר יציב, ומאפשר לך ליצור ריסים כוזבים מושלמים ולהשתמש בהם במשך זמן רב. תן לך חווית משתמש טובה. 【יישום נרחב】 AREMOD ריסים מקצועיים מערת הרחבה יכולה לשמש כמראה בדיקה לשתקת ריסים, צביעת ריסים וריסים. זה יכול לענות על הצרכים שלך של התקדמות הרחבת הריסים, מושלם עבור טכנאי הריסים המקצועי לצפות בכל זווית בפרטי הריסים שלך, מתנה אידיאלית לחברים ובני משפחתך לתרגל איפור או טיפול בפנים. 【ערכות הרחבת ריסים מקצועיות】】 ארמוד ריסים ערכות הרחבה כללו 1 מיזוג אוויר מיני USB כף יד, 1 פינצטה ריסים מעוקלת, 1 הגדלת ריסים מרובעים. כלי הרחבה של ריסוק עיניים מקצועיים יכולים לענות על הצורך בהתקדמות ההרחבה שלך, אינך צריך לקנות אותם בנפרד כדי לחסוך את הזמן והכסף שלך. 【מייבש מאוורר Lash Mini Mini נייד】】 מאוורר הקירור המיני USB הוא חסר להב, מובנה מערכת נטענת וקירור כדי לפוצץ אוויר קר כדי לעזור להתייבש דבק ריסים במהירות רבה יותר. סוגר בצורת T מאחור יכול לגרום לו לעמוד יציב על השולחן, קל משקל וגודל קטן הוא נוח וקל לשחייה ולאחסן ולא יתפוס מקום.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים