• טרי
24 חבילה 6 גרם צנצנות רפש פלסטיק ברורות עם מכסי בורג, מרית, עט ותוויות - מיכלי אחסון מלאכה/אחסון לטובת צנצנות/צנצנות

24 חבילה 6 גרם צנצנות רפש פלסטיק ברורות עם מכסי בורג, מרית, עט ותוויות - מיכלי אחסון מלאכה/אחסון לטובת צנצנות/צנצנות

ILS 2.33
סחורה
בחנות

החבילה מכילה : קבוצה של 24 חבילות 6 גרם צנצנות פלסטיק ברורות עגולות עם מכסים בורג, מרית נוספת, קיבולת עט : 6 גרם מרית מקלה על פיזור או לערבב את הקרמים, הקרמים, הניחוחות וכו '. וסט תוויות אטרקטיביות ועמידות למים שיעזרו לכם לזהות כל פריט שתכניסו. נהדר לארגון ציוד מלאכה כמו רפש, צבע, פיגמנט וחרוזים, או לטובת מסיבות חתונה. שימוש נרחב גם באחסון מטבח לתבלינים או מוצרים יבשים. מיכלי קוסמטיקה של יופי מושלם לאחסון קוסמטיקה תוצרת בית, קרמים, קרצוף סוכר, ג'ל או מוצרי יופי אחרים. החבילה מכילה : קבוצה של 24 חבילות 6 גרם צנצנות פלסטיק ברורות עגולות עם מכסים בורג, מרית נוספת, קיבולת עט : 6 גרם. מרית מקלה על פיזור או לערבב את הקרמים, הקרמים, הניחוחות וכו '. וסט תוויות אטרקטיביות ועמידות למים שיעזרו לכם לזהות כל פריט שתכניסו. נהדר לארגון ציוד מלאכה כמו רפש, צבע, פיגמנט וחרוזים, או לטובת מסיבות חתונה. שימוש נרחב גם באחסון מטבח לתבלינים או מוצרים יבשים. מיכלי קוסמטיקה של יופי מושלם לאחסון קוסמטיקה תוצרת בית, קרמים, קרצוף סוכר, ג'ל או מוצרי יופי אחרים. 24 חבילה 6 גרם צנצנות רפש פלסטיק ברורות עגולות עם מכסים מפרט : כמות : 24 צנצנת גודל : 2.75" אורך מרית : 5 אינץ '. קיבולת צנצנות : 6oz חומר : צבע חיות מחמד : תכונה ברורה : 1. משקל אור וניתן למחזור. הוכחת הקיפה ואטום אוויר. אנו מספקים גם את אוניית הקצף שתוכלו לבחור להשתמש בהם. אוניית הקצף המוסתרת בתוך המכסה השחור יוצרת חותם אטום לאוויר כאשר המכסה דפוק היטב על המיכל. ושני קווי הקצף מתאחדים להיות זוג בגלל הספיחה. אתה צריך להפריד ביניהם. יישום : צנצנות אלה משתלבות בצורה מושלמת בתיק הנסיעה שלך, המאוחסנים על מדף או מוצגים. מושלם למוצרי קידום מכירות ומכירה מחודשת של פריט. מכולות מדהימות לאחסון קוסמטיקה ביתית, קרמים, קרצוף סוכר או מוצרי טיפוח אחרים. נהדר לארגון ציוד מלאכה כמו רפש, צבע, פיגמנט וחרוזים, או לטובת מסיבות חתונה. שימוש נרחב גם באחסון מטבח לתבלינים או מוצרים יבשים. הערה : לא מתאים לנוזל ולדגימה חמים. לא מדיח כלים בטוח שכן צנצנות אלה עשויות מפלסטיק לחיות מחמד.

תכונות מוצר

Quantity:
24
Jar Size:
2.91” x2.75”
Spatula length:
5 inches.
Jars Capacity:
6OZ
Material:
PET
Color:
Clear
Feature:
1.BPA free & food safe.:
2.Lightweight and recyclable.:
3.Leak proof and airtight. We also provide the foam liner for you to choose to use. The foam liner concealed within the black lid creates an airtight seal when the lid is securely screwed onto the container. And the two foam lines come together to be a pair because of the adsorption. You need to separate them. :
Application:
These jars fit perfectly in your travel tote handbag, stored on a shelf or displayed. Perfect for promotional goods and item re-sale. Amazing containers for storing homemade cosmetics, lotions, sugar scrubs, or other beauty products. Great for organizing craft supplies such as slime, paint, pigment and beads, or for wedding party favors. Also widely use in kitchen storage for spices or dry goods.:
NOTE:
Not suitable for hot liquid and sample. Not dishwasher safe as these jars are made from PET Plastic.

מוצרים קשורים