• טרי
מכונת ויברטור אריחי אוזיהו של אוזיהו כלי פילוס אוטומטי כלי קיר רצפה, בקרת תדר 6 הילוכים, 12000 הרץ/דקה

מכונת ויברטור אריחי אוזיהו של אוזיהו כלי פילוס אוטומטי כלי קיר רצפה, בקרת תדר 6 הילוכים, 12000 הרץ/דקה

ILS 3.00
סחורה
בחנות

ריצוף יעיל החל מעכשיו, פילוס אוטומטי, נפרד מפרידה מלבנים סלולות יד מסורתיות, הפחיתו את קצב השבירה, החסוך עלויות והריצוף הוא פשוט יותר סוללה נשלפת לקיבולת גדולה, טעינה מהירה, שימוש לאורך זמן. נעל את הידית אוטומטית כדי לתקן בקלות את מיקום האריח, החזק את הידית כדי לספוג את האריח ולמשוך אותה לאחור כדי להתאים את המיקום. משוך את הידית עד הסוף, ננעל אוטומטית, שחרר את האחיזה, משטח כפתור אחד ועבד קשה יותר במשך זמן רב. יניקה גבוהה, ניתן להפעיל ביד אחת, אריחי ריצוף בטוחים ויציבים בשנייה אחת. בקרת תדרים בת 6 הילוכים, על פי גודל הלבנה, עובי הטיח, תדר הרטט המתאים למיקרו. רטט בתדר גבוה, אריחי יעילות, חיסכון בזמן ומאמץ, 12000 הרץ/דקה. העומס המרבי הוא 100 ק"ג. ריצוף יעיל החל מעכשיו, פילוס אוטומטי, נפרד מפרידה מלבנים סלולות יד מסורתיות, הפחיתו את קצב השבירה, החסוך עלויות והריצוף הוא פשוט יותר. סוללה נשלפת לקיבולת גדולה, טעינה מהירה, שימוש לאורך זמן. נעל את הידית אוטומטית כדי לתקן בקלות את מיקום האריח, החזק את הידית כדי לספוג את האריח ולמשוך אותה לאחור כדי להתאים את המיקום. משוך את הידית עד הסוף, ננעל אוטומטית, שחרר את האחיזה, משטח כפתור אחד ועבד קשה יותר במשך זמן רב. יניקה גבוהה, ניתן להפעיל ביד אחת, אריחי ריצוף בטוחים ויציבים בשנייה אחת. בקרת תדרים בת 6 הילוכים, על פי גודל הלבנה, עובי הטיח, תדר הרטט המתאים למיקרו. רטט בתדר גבוה, אריחי יעילות, חיסכון בזמן ומאמץ, 12000 הרץ/דקה. העומס המרבי הוא 100 ק"ג. מפרט : חומר כוס יניקה : מתח גומי : DC 12 אריחים ניתנים לניתוח : 60-100 CMADSORPOTY משקל : ≤100 ק"ג תדר תדר : 12000 הרץ / מינוסים : משמש להנחת אריחים, העומס המקסימלי הוא 100 ק"ג : - ריצוף יעיל החל מעכשיו, מעלה אוטומטית, הצעקה מתפרצת ללבנים מסורתיות סלולות יד, הפחיתו את קצב השבירה, חסוך עלויות והריצוף הוא פשוט יותר. סוללה בקיבולת גדולה נשלפת, טעינה מהירה, שימוש לאורך זמן .- יניקה גבוהה, יכולה להיות מופעלת ביד אחת, בטוחה ויציבה, אריחי ריצוף בשנייה אחת .- רטט בתדר גבוה, אריחי יעילות, חיסכון בזמן ומאמץ, 12000 הרץ /min.- בקרת תדרים בת 6 מהירות, על פי גודל הלבנה, עובי הטיח, תדר הרטט מיקרו-התאמה זה בחזרה כדי להתאים את המיקום. משוך את הידית עד הסוף, ננעל אוטומטית, שחרר את האחיזה, שטח כפתור אחד ועבד קשה יותר זמן רב.

תכונות מוצר

Suction cup material:
rubber
Working voltage:
DC 12V
Applicable tiles:
60-100CM
Adsorption weight:
≤100KG
Vibration frequency:
12000hz / min
Uses:
used for laying tiles, the maximum load is 100kg
Features:
- Efficient paving began from now on, automatically leveling, bid farewell to traditional hand-paved bricks, reduce breakage rate, save costs, and tiling is simpler. Removable large-capacity battery, fast charging, long-lasting use.:
- High suction, can be operated with one hand, safe and stable, paving tiles in one second.:
- High-frequency vibration, efficiency tiling, saving time and effort,12000hz/min.:
- 6-speed frequency control, according to the size of the brick, plaster thickness, micro-adjustment vibration frequency.:
- Automatically lock the handle to easily correct the position of the tile, hold the handle to absorb the tile and pull it back to adjust the position. pull the handle to the end, automatically lock, release the grip, flatten one button, and work harder for a long time.:
Includes:
1x Tile Vibrator:
1x Charger:
1x Battery :

מוצרים קשורים