• טרי
X-deree 7.5 ממ רוחב 2 ממ עובי 160 ממ אורך כולל צורה שטוחה קובץ יהלום טיטניזציה 10 יחידות (LON0167 חדש 7.5 ממ רוחב מוצג

X-deree 7.5 ממ רוחב 2 ממ עובי 160 ממ אורך כולל צורה שטוחה קובץ יהלום טיטניזציה 10 יחידות (LON0167 חדש 7.5 ממ רוחב מוצג

ILS 61.70
סחורה
בחנות

קובץ יהלום עם צורה שטוחה עם משטח אלקטרו -רוגי טיטניום ידיות פלסטיק רכות לאחיזה מעולה. מתאים לחפצי ליטוש ומלטש כמו Bowlder, Amber, Deeswax, DIY בעבודת יד או שובר עובש. מאורגן בכיס לאחסון ותחבורה קלים. (מאורגן בהשלמת כיס לאחסון קל לאחסון ותחבורה. אנא השתמש בחומר סיכה כמו מים בעת שימוש בכל הכלים מצופים יהלום לשימוש לאורך זמן. (אנא השתמש במושלם בעבודות חומר סיכה מסודר כמו מים בעת שימוש בכל הכלים המצופים ביהלום לשימוש לאורך זמן. קובץ יהלום צורה שטוחה עם משטח אלקטרוליטי טיטניום. ידיות פלסטיק רכות לאחיז החזרת עובש. מאורגן בכיס לאחסון והובלה קלים. (מאורגן בהשלמת כיס לאחסון קל לאחסון ותחבורה. אנא השתמש בחומר סיכה כמו מים בעת שימוש בכל הכלים המצופים יהלום לשימוש לאורך זמן. (אנא השתמש מושלם בעבודה סיכה סיכה מסודרת כמו מים בעת שימוש בכל הכלים המצופים יהלום לשימוש לאורך זמן.5 מ"מ רוחב 2 מ"מ עובי 160 מ"מ אורך כולל צורה שטוחה קובץ יהלום טיטניזציה 10 pcs1. קובץ יהלום צורה. עבור מצופה יהלום .3 ידיות פלסטיק של סופט לאחיזה מעולה .4 מתאים לטיוס ומלטש חפצים כמו Bowlder, ענבר, שעוות דבורים, DIY בעבודת יד או לעובש מחדש. מאורגנים בכיס לאחסון והובלה קלים. מצופה יהלום, צבע פלסטיק : טון ברונזה, דחוס : 4 x 160 מ"מ/0.8 אינץ '(W*T*L) תיאור בספרדית LON0167 רוחב 7.5 מ"מ כולל עובי 2 מ"מ 160 מ"מ יעילות אמינה אורך כולל צורה שטוחה קובץ יהלום טיטניזציה 10 יחידות (ID : 5 DD 80 1 A D4 B) צורה שטוחה (עמיד בשימוש) קובץ יהלום עם קובץ יהלום עם קובץ יהלום עם יהלום עם קובץ יהלום עם יהלום עם יהלום עם קובץ יהלום עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם Diamond עם קובץ Diamondoond עם X Diamondond עם X Diamondoil עם x*Diamond עם Titanium Electroplated (הטכנולוגיה העדכנית ביותר) משטחים של ידיות ללא תקלות מפלסטיק לאחיזה מעולה. מתאימה לחפצי ליטוש ומלטש שנבחרו בקפידה, המפוצצים את המוח כמו Bowlder, ענבר, שעוות דבורים אימתניות, DIY בעבודת יד או עובש מחדש אנא השתמש במושלם בביצוע חומר סיכה מסודר כמו מים בעת שימוש בכל הכלים המצופים ביהלום לשימוש לאורך זמן.

תכונות מוצר

Product Name:
Diamond File
Package Content:
10pcs x Diamond File
Weight:
206g
Material:
Diamond Coated, Plastic
Color:
Bronze Tone, Blue
Dimension:
4 x 160mm/0.16-inch x 6.3-inch(drill hole D*Total L)
File Shape:
Flat Shape
Diamond Coated Size:
7.5 x 2 x 70mm/0.3-inch x 0.08-inch x 2.8-inch(W*T*L)
Description in Spanish:
New Lon0167 7.5mm Width Featured 2mm Thickness 160mm reliable efficacy Total Length Flat Shape Titanizing Diamond File 10pcs(id:
5dd 80 1a d4b)
Flat shape (durable in use) diamond file with titanium electroplated (latest technology) surface:
Soft plastic faultless handles for excellent grip.:
Suitable for Carefully selected polishing and sanding objects mind-blowing like bowlder, amber, formidable beeswax, DIY handmade or mould reparing.:
Organized in consummate a pouch for easy storage quintessential and transportation.:
Please use perfect in workmanship a lubricant such neat as water when using all diamond-coated tools for long-lasting use.:

מוצרים קשורים