• טרי
פקק קליפות כלבים, 7 מצבים של צווארון הלם כלבים רב -תכליתי זיהוי אוטומטי עם מסך צבע לכלבים גדולים לחוץ

פקק קליפות כלבים, 7 מצבים של צווארון הלם כלבים רב -תכליתי זיהוי אוטומטי עם מסך צבע לכלבים גדולים לחוץ

ILS 2.33
סחורה
בחנות

חיי סוללה : צווארון אימוני כלבים מובנה בסוללה נטענת USB, קיבולת סוללה גדולה של 300m Ah, שימוש רגיל עד 1-3 ימים (עד 60 יום המתנה). : החזק את פקק הקליפה כדי להפעיל את המפתח למשך 0.5 שניות להדליק, לחץ והחזק למשך שתי שניות כדי לכבות, אתה יכול להתאים את גודל הרגישות, ציוד אחד הוא החלש ביותר, 7 הילוך הוא הגבוה ביותר. עיצוב אטום למים : אימון כלבים צווארון צווארון אטום מים, יכול להיות אטום לגשם, לא שקוע במים, המתאים לשחייה ומקלחת של כלבי קיץ. הערה : אם בגרון יש שיער כלב, ניתן לקלף מעט את שיער הכלב, אם זה מדי לפתוח את ההלם החשמלי ואין תגובה, חתוך מעט גרון שם שיער כלב. תפקוד רב : צווארון אימון כלבים מספק צליל אפקטיבי (צפצוף), רטט ו -7 מצבי רטט בטוחים. זה יעזור לך לתקן את התנהגות הכלב שלך. תפקוד רב : צווארון אימון כלבים מספק צליל אפקטיבי (צפצוף), רטט ו -7 מצבי רטט בטוחים. זה יעזור לך לתקן את התנהגות הכלב שלך . : החזק את פקק הקליפה כדי להפעיל את המפתח למשך 0.5 שניות להפעיל, לחץ והחזק למשך שתי שניות כדי לכבות, אתה יכול להתאים את גודל הרגישות, 1 הילוך הוא החלש ביותר, 7 הילוך הוא הגבוה ביותר. חיי סוללה : צווארון אימוני כלבים מובנה בסוללה נטענת USB, קיבולת סוללה גדולה של 300m Ah, שימוש רגיל עד 1-3 ימים. (עד 60 יום המתנה) 4. עיצוב אטום למים : אימון כלבים צווארון הלם חיי אטום מים, יכולים להיות אטומים לגשם, לא שקועים במים, המתאימים לשחייה ומקלחת של כלבי קיץ . הערה : אם בגרון יש שיער של כלבים, ניתן לקלף מעט את שיער הכלב, אם זה מדי לפתוח את ההלם החשמלי ואין תגובה, חתוך מעט גרון שם שיער כלב. ספציפיה : סוג פריט : כלב אימון Collarmaterial : ABS, ניילון סבלני רשת ניילון : סוללת ליתיום (עם סוללה מובנית) קיבולת סוללה : 300mahcharging שיטה : USB טווח טעינה של צווארון : 12-56 ס"מ/4.05 עמיד למים : אטום מים, יכול להיות אטום לגשם, לא יכול להיות יכול להיות שקוע במים גויס למים לסוגי חיות מחמד : פונקציה של תוצר כלבים גדול, בינוני וקטן : צליל אזהרה מהיר, רטט, התאמת רגישות כיצד להשתמש : מצב פלט ההלם זהה למצב פלט זעזועים 7, הפעם הראשונה היא החלשה ביותר, וה -7 הזמן הוא החזק ביותר. אם הכלב עדיין לא מגיב, המוצר יפסיק אוטומטית לעבוד. הפעל מחדש אוטומטית את מצב העבודה לאחר דקה, או שתוכל ללחוץ על כפתור המתג להפעלה מחדש. המוצר הזה מפעיל את העבודה יותר מ- 7 פעמים בדקה, ויפסיק אוטומטית את עבודת ההגנה, למנוע מחיית המחמד להיות לא מתאימה בהתחלה, וכן כמו כן, מונעים את פגיעתם של הכלב.

תכונות מוצר

Item Type:
Dog Training Collar
Material:
ABS, Nylon Webbing
Battery Type:
Lithium Battery (with Built in Battery Shipped)
Battery Capacity:
300mAh
Charging Method:
USB Charging
Range of Collar:
12-56cm/4.72-22.05in
Waterproof Level:
Life Waterproof, Can Be Rainproof, Can Not Be Immersed in Water
Suitable for Pet Types:
Large, Medium and Small Dogs
Product Function:
Prompt Warning Sound, Vibration, Sensitivity Adjustment
How to Use:
The shock output mode is the same as the shock output 7th mode, the first time is the weakest, and the 7th time is the strongest.:
If the dog still does not respond, the product will automatically stop working. Automatically restart the working mode after 1 minute, or you can press the switch button to restart.:
This product triggers the work more than 7 times in a minute, and will automatically stop the protection work, prevent the pet from being unsuitable at first, and also prevent the dog from being harmed.:
Package List:
1 xDog Training Collar:
1 x USB Charging Cable :
1 x Conductive :

מוצרים קשורים