• טרי
TOAOB 180 יחידות תפור על כפתורי עיניים מתנודדות גוגלי 10 ממ עיניים פלסטיק עגולות שחורות לבעלי חיים DIY מגרשים תפירה מלאכת

TOAOB 180 יחידות תפור על כפתורי עיניים מתנודדות גוגלי 10 ממ עיניים פלסטיק עגולות שחורות לבעלי חיים DIY מגרשים תפירה מלאכת

ILS 5.59
סחורה
בחנות

חומר : כפתורי עיניים מתנודדים עשויים מפלסטיק באיכות גבוהה, טוב לדקורטיבי כל בעלי חיים ממולאים DIY, המלאכות תפירה גודל : 10 מ"מ/0.39 אינץ '; כמות : 180 יחידות. קל לשימוש : יש לולאה בחלק האחורי של כפתור העיניים, ממש כמו שאנחנו תופרים כפתורים. כפתורי עיניים מתנדנדים יכולים להוסיף אישיות, כיף ויצירתיות, גם אספקה ​​נהדרת ליצירת מלאכה לייצור ופרויקט DIY, כדי להפוך את חייכם למלאים במצחיקים, מאושרים יותר. יישומים רחבים : נהדר לאוהבי DIY ובובות, ייצור בעלי חיים מפוארים, פרויקטים של מלאכת גרבונים, דקור בית ומשרדים, מסיבה, ליל כל הקדושים, חג המולד, קישוטים לפסטיבל וכל דבר אחר שתרצו. חומר : כפתורי עיניים מתנודדים עשויים מפלסטיק באיכות גבוהה, טוב לדקורטיבי כל בעלי חיים ממולאים DIY, המלאכות תפירה. גודל : 10 מ"מ/0.39 אינץ '; כמות : 180 יחידות. קל לשימוש : יש לולאה בחלק האחורי של כפתור העיניים, ממש כמו שאנחנו תופרים כפתורים. כפתורי עיניים מתנדנדים יכולים להוסיף אישיות, כיף ויצירתיות, גם אספקה ​​נהדרת ליצירת מלאכה לייצור ופרויקט DIY, כדי להפוך את חייכם למלאים במצחיקים, מאושרים יותר. יישומים רחבים : נהדר לאוהבי DIY ובובות, ייצור בעלי חיים מפוארים, פרויקטים של מלאכת גרבונים, דקור בית ומשרדים, מסיבה, ליל כל הקדושים, חג המולד, קישוטים לפסטיבל וכל דבר אחר שתרצו. מפרט : כמות : 180 יחידות צבע : שחור, לבן חומר : חבילת פלסטיק כוללת : 10 מ"מ תפור על כפתורי עיניים מתנדנדים : 180 יחידות תכונות : 1. מיוצרות חומר באיכות גבוהה 2. הרבה כיף ייווצרו על ידי עיניים אלה בבובות בעבודת יד, פרויקטים של DIY ואביזר דקורטיבי. עיניים בעיניים מושלמות עבור DIY, ליל כל הקדושים, לחג המולד, למסיבות יום הולדת, זמן משפחתי, עיצוב משרדים ומלאכות אחרות. מתאים לסוגים רבים של בובות, בובה, דוב, בעלי חיים קטיפה, בובות אמיגורומיס, פרויקטים סרוגים ותפירה וכו 'הערה : תמונות אלה המוצגות הן ייצוג של הפריטים, תקבל את פריטי הגודל בפועל. תמונות עשויות להראות גדולות יותר על המסך שלך. צבע עשוי להשתנות מעט בגלל הגדרת הצבעים של כל צג בודד. אנא בדוק שוב את הגודל לפני הרכישה.

תכונות מוצר

Quantity:
180pcs
Color:
Black, White
Material:
Plastic
Package includes:
10mm Sew on wiggle eyes buttons:
180pcs
Features:
1.Made of high quality material:
2.Lots of fun will be created by these eyes in handmade dolls, DIY projects and decorative accessory.:
3.Sew on eyes are perfect for DIY, Halloween, Christmas, birthday parties, family time, office decor and other crafts:
4.Using these plastic eyes to make various DIY crafts as gifts is a good way to increase relationships with family, friends:
5.Suitable for many kinds of puppets, doll,bear, plush animals, amigurumis dolls,crochet and sewing projects, etc:
Note:
These pictures shown are representations of the items,you’ll receive the actual size items. :
Images may appear larger on your screen.:
Color may vary slightly due to the color setting of each individual monitor. Please double check the size before purchasing. :

מוצרים קשורים