• טרי
Ywbl-wh 3pcs מראה רפלקטיבית עם חלקי עדשות מתמקדים 1 pc לחריטת עדשות לייזר, מכונת חיתוך, ראיית מכונה

Ywbl-wh 3pcs מראה רפלקטיבית עם חלקי עדשות מתמקדים 1 pc לחריטת עדשות לייזר, מכונת חיתוך, ראיית מכונה

ILS 44.39
סחורה
בחנות

לאמץ סלניד אבץ מקומי, העברת האור היא 995%, הציפוי הוא יציב ועמיד. בעלי תכונות תרמיות אופטיות טובות, רפלקטיביות גבוהה, סרט עם זהב עם התנגדות לשריטות. בשימוש נרחב בעיבוד לייזר ומהווה אביזר חיוני למכונות חריטת לייזר, מכונות סימון לייזר ומכונות חיתוך לייזר. העדשה המתמקדת היא אביזר הנתיב האופטי של מכונת הלייזר. לאחר העדשה המשקפת משמשת למיקוד הקורה, סוף סוף להשיג מטרת חריטה או חיתוך. המצע של עדשת המשקף הסיליקון הוא סיליקון עם תכונות אופטיות ותרמיות טובות. לאחר שהסרט המשקף מצופה על פני הסיליקון, ניתן לשפר מאוד את הרפלקטיביות שלו, בערך 99%, ואובדן האור הנגרם כתוצאה מהשתקפות כמעט נמנע. אנו שואפים לספק לך שירות איכותי ונוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר אם יש לכם בעיה לגבי המוצר שלנו, אנו ניתן לכם תשובה משביעת רצון. לאמץ סלניד אבץ מקומי, העברת האור היא 99.5%, הציפוי הוא יציב ועמיד. בעלי תכונות תרמיות אופטיות טובות, רפלקטיביות גבוהה, סרט עם זהב עם התנגדות לשריטות. בשימוש נרחב בעיבוד לייזר ומהווה אביזר חיוני למכונות חריטת לייזר, מכונות סימון לייזר ומכונות חיתוך לייזר. העדשה המתמקדת היא אביזר הנתיב האופטי של מכונת הלייזר. לאחר העדשה המשקפת משמשת למיקוד הקורה, סוף סוף להשיג מטרת חריטה או חיתוך. המצע של עדשת המשקף הסיליקון הוא סיליקון עם תכונות אופטיות ותרמיות טובות. לאחר שהסרט המשקף מצופה על פני הסיליקון, ניתן לשפר מאוד את הרפלקטיביות שלו, בערך 99%, ואובדן האור הנגרם כתוצאה מהשתקפות כמעט נמנע. אנו שואפים לספק לך שירות איכותי ונוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר אם יש לכם בעיה לגבי המוצר שלנו, אנו ניתן לכם תשובה משביעת רצון. מפרט : סוג פריט : עדשת לייזר סט לייזר מראה רפלקטיבי : חומר : רצועת ציפוי סיליקון : 10.6 מיקרומטר סובלנות : +0/-0.1 מ"מ סובלנות עובי : ± 0.1 מ"מ סוג פני השטח : λ/2per1in איכות פני השטח : 40-20 קוטר : משוער. עובי 20 מ"מ / 0.1in כוח רלוונטי : 60 W-300 W (כוח גבוה) עדשה מיקוד לייזר : חומר : אורך מוקד סלניד אבץ : בערך. עובי 20 מ"מ / 0. היקף היישום של 2 מ"מ / 0.1in : עדשת מיקוד לייזר נמצאת בשימוש נרחב בעיבוד לייזר ומהווה אביזר חיוני למכונת חריטת לייזר, מכונת סימון לייזר ומכונת חיתוך לייזר העדשה המתמקדת היא אביזר הנתיב האופטי של מכונת הלייזר. משמש למיקוד הקורה לאחר שהשקף את העדשה כדי להשיג את המטרה של חריטה או חיתוך השימוש : 1.

תכונות מוצר

Item Type:
Laser Lens Set
Laser Reflective Mirror:
 
Material:
Silicon
Coating Band:
10.6μm
Diameter Tolerance:
+0/-0.1mm
Thickness Tolerance:
±0.1mm
Surface Type:
λ/2per1in Dia
Surface Quality:
40-20
Diameter:
Approx. 20mm / 0.8in
Thickness:
Approx. 3mm / 0.1in
Applicable Power:
60W-300W (high power)
Laser Focusing Lens:
 
Material:
Zinc Selenide
Focal Length:
Approx. 50.8mm / 2in, 63.5mm / 2.5in
Diameter:
Approx. 20mm / 0.8in
Thickness:
Approx. 2mm / 0.1in
Scope of Application:
 
Laser focusing lens is widely used in laser processing and is an indispensable accessory for laser engraving machine, laser marking machine and laser cutting machine:
The focusing lens is the optical path accessory of the laser machine. Used to focus the beam after reflecting the lens to achieve the purpose of engraving or cutting:
How to Use:
 
1. For cutting leather, wood boards and other dusty environments, wipe it at least once a day. Use a cotton swab to wipe gently from the inside to the outside. Wait for evaporate before processing.:
2. After replacing the focusing lens, you need to fine-tune the focusing lens barrel up and down to see which height is the smallest.:
Package List:
3 x Reflective Mirror:
1 x Focusing Lens:

מוצרים קשורים