• טרי
24 יחידות טווס נוצות ארוך טבעי בתפזורת 32-35 אינץ 80-90 סמ עבור אגרטל קרפט אגרטל חתונת בית מסיבת חג המולד יום קישוט טווס נוצות

24 יחידות טווס נוצות ארוך טבעי בתפזורת 32-35 אינץ 80-90 סמ עבור אגרטל קרפט אגרטל חתונת בית מסיבת חג המולד יום קישוט טווס נוצות

ILS 1.33
סחורה
בחנות

*מרגיע נוצות למלאכות : כל שלנו נוצת פריטים נוקו באופן מקצועי, מאודה ומחוטא לשלמות, בהחלט טבעי 0 נזק, הקשישים וילדים יכול להרגיש בנוח מגע! אשר הם מאוד בטוח והיגייני, היה סמוך ובטוח לקנות ולהשתמש גודל מושלם ועין גדולה : 32-35 אינץ (80-90 סנטימטר) לכל נוצה יש עיניים גדולות ומלאות, גדולות וצבעוניות.מתאים לגדלים שונים של מלאכת יד, לפגוש שלך שונים צריך. יש הבדל קטן בגודל ובצורה בגלל המוצרים הטבעיים שלה. * יישומים : בתפזורת נוצות הם מושלם עבור מרכזי חתונה, הודיה קרפט, נוצת זר,עוגת למעלה דקור ,גטסבי מפלגה,מסכות דקור וכו'. לוקסוס נוצות יגרום המפלגה שלך יותר יופי ורומנטי. : טיפול יומיומי : אם יש אבק על הנוצות, פשוט הזז את הנוצות כדי להסיר את האבק. אסור לשטוף אותו במים. אתה יכול לאחסן את הנוצות בקופסת קרטון או בצינור נייר כדי להבטיח את משיכות הנוצה. לאחר שירות : עיקרון השירות של ת ' רהט הוא לייצר את המוצרים האיכותיים ביותר ולספק שירות מושלם לאחר המכירה, כך שתוכלו לקנות ללא דאגות ולחוות שירותים מכובדים.אם מסיבה כלשהי אתה לא מרוצה עם כל מוצר על ידינו, אנא אל תהססו לפנות אלינו באמצעות דואר אלקטרוני. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי לפתור את הבעיה שלך במהירות וביעילות. ת ' רהט היא חברה המתמחה בייצור ומכירה של מוצרי סדרת נוצות. על פריט : את טווס נוצות ליפול של ציפור באופן טבעי. לאחר מכן כל נוצות הטווס מאודות ומחוטאות, ונארזות בשקית פולי אטומה כדי לשמור עליהן ללא אבק ומאורגנות. רוב הנוצות יהיו בטווח של 30-32 אינץ'. כל טווס נוצת יהיה גדול טווס עין וגבעול. אין צבעים או כימיקלים הוסיף. 100% נוצות טבעיות. מפרט : 24 יח ' שקית. נוצת טווס הן הנוצות המלאות והקטיפות ביותר הזמינות ומשמשות לרוב למרכז החתונה, מלאכת חג ההודיה,זר נוצות ,תפאורה עליונה לעוגה,מסיבת גטסבי, עיצוב מסכות וכו'. לוקסוס נוצות יגרום המפלגה שלך יותר יופי ורומנטי. כמובן, אם אתה חובב מלאכה, הנוצה הם חומרים אידיאליים עבור אביזר מלאכת יד,הם יכולים לשמש כדי להפוך עטים נוצה, לוכדי חלום, עגילים,שרשראות,פרחי דש,אביזרים דקורטיביים עבור בגדים וכובעים וכו', אשר יכול להפוך את עבודת היד שלך להתבלט. עיקרון השירות של ת ' רהט הוא לייצר את המוצרים האיכותיים ביותר ולספק שירות מושלם לאחר המכירה, כך שתוכלו לקנות ללא דאגות ולחוות שירותים מכובדים.

תכונות מוצר

24pcs/bag.:
Peacock feather are the most full and plush feathers available and are most often used for wedding centerpiece, thanksgiving craft, feather garland,cake top decor ,Gatsby Party,masquerade decor etc. Luxurious feathers will make your party more beauty and romantic.:
Of course, if you are a craft lover, the feather are ideal materials for crafts accessory, they can be used to make quill pens,dream catchers, earrings, necklaces,boutonnieres,decorative accessories for clothing and hats etc,which can make your handmade stand out.:
THARAHT's service tenet is to make the best quality products and provide perfect after-sales service, so that you can buy worry-free and experience distinguished services.:

מוצרים קשורים