• טרי
אות ממיר תיבה, עבור ימי סירת אות ספליטר כפול ערוץ קלט 10 ערוץ פלט חברת חשמל 61162 - 1 סטנדרטי תואם אות בידוד מפיץ

אות ממיר תיבה, עבור ימי סירת אות ספליטר כפול ערוץ קלט 10 ערוץ פלט חברת חשמל 61162 - 1 סטנדרטי תואם אות בידוד מפיץ

ILS 60.80
סחורה
בחנות

*החל על המפריד מגביר את חברת החשמל 61162‑1 תואם עבור אות נ באופן עצמאי, ומפיץ אותו למכשירים רב ערוציים אחרים. *מתג אוטומטי קלט ערוץ כפול, פלט ערוץ 10 עם ערוץ 8 רופי 422 וערוץ 2 רופי 232, מתג אוטומטי, יכול לשמש כמפיץ 2 סטים. *עשוי היטב נתונים קלט במהירות גבוהה הוא מקובל, מקצועי מיוצר, להבטיח ביצועים יציבים ואמינות גבוהה. את אות ספליטר יכול להיות כוח מבודד, יש מהירות שידור גבוהה, והוא מתאים עבור אותות עם קצב שידור של 115200. לבודד את קלט אות, כל אות הוא מוגבר ופלט באופן עצמאי, והוא מחולק שני אותות כי הם מוגבר באופן עצמאי. המטרה העיקרית שלנו היא לגרום לך חווית רכישה מאושרת. אם יש לך בעיות, אנא ספר לנו, ואנחנו נפתור את זה בהקדם האפשרי. *החל על המפריד מגביר את חברת החשמל 61162‑1 תואם עבור אות נ. באופן עצמאי, ומפיץ אותו למכשירים רב ערוציים אחרים. *מתג אוטומטי קלט ערוץ כפול, פלט ערוץ 10 עם ערוץ 8 רופי 422 וערוץ 2 רופי 232, מתג אוטומטי, יכול לשמש כמפיץ 2 סטים. *עשוי היטב נתונים קלט במהירות גבוהה הוא מקובל, מקצועי מיוצר, להבטיח ביצועים יציבים ואמינות גבוהה. את אות ספליטר יכול להיות כוח מבודד, יש מהירות שידור גבוהה, והוא מתאים עבור אותות עם קצב שידור של 115200. לבודד את קלט אות, כל אות הוא מוגבר ופלט באופן עצמאי, והוא מחולק שני אותות כי הם מוגבר באופן עצמאי. המטרה העיקרית שלנו היא לגרום לך חווית רכישה מאושרת. אם יש לך בעיות, אנא ספר לנו, ואנחנו נפתור את זה בהקדם האפשרי. מפרט : סוג פריט : עבור אות ימי פיצול חומר : אלומיניום סגסוגתקלט : ערוץ כפול קלט פלט : 10 ערוץ פלטתכונות : כוח בידוד; גבוהה מהירות, אוניברסלי עבור אותות עם קצב שידור של 115200; את קלט אות הוא מבודד, וכל אות הוא מוגבר ופלט באופן עצמאי; זה יכול להיות מחולק שני אותות עבור עצמאי הגברה ושימושיישום : את מפריד מגביר את חברת חשמל 61162-1 תואם אות באופן עצמאי ומפיץ אותו למכשירים רב ערוציים אחרים.רשימת אריזה : 1 איקס ספליט אות ימי 1 איקס ידני.

תכונות מוצר

Item Type:
for NMEA Marine Signal Splitter
Material:
Aluminium alloy
Input:
Dual Channel Input
Output:
10 Channel Output
Features:
Power isolation; High speed, universal for signals with a baud rate of 115200; The input signal is isolated, and each signal is amplified and output independently; It can be divided into two signals for independent amplification and use
Application:
The separator amplifies the IEC61162-1 compliant NMEA signal independently and distributes it to other multichannel devices.
Packing list:
1 x Marine Signal Splitter:
1 x Manual :

מוצרים קשורים