• טרי
אוקה 6 חתיכות גבות קעקוע עור בפועל, מיקרובליידינג עיסוק עור קעקוע עיסוק עורות גיליון, אין דיו צורך בפועל מזויף עור,

אוקה 6 חתיכות גבות קעקוע עור בפועל, מיקרובליידינג עיסוק עור קעקוע עיסוק עורות גיליון, אין דיו צורך בפועל מזויף עור,

ILS 12.99
סחורה
בחנות

חומר בטוח : עור התרגול במיקרובליידינג עשוי מחומר סיליקון איכותי, לא רעיל וחסר ריח, בטוח ועמיד לשימוש, רך למגע, בעל גמישות טובה, לא קל לקרוע או לשבור במהלך התרגול חבילה כוללת : אתה תקבל 8 חתיכות גבות קעקוע עורות עם 10 זוגות של גבות צורות, הצד הקדמי נועד עם את גבות צורת והצד האחורי הוא ריק, עבה מספיק עבור דו צדדי שימוש, כאן הם נחמד שילובים בשבילך לתרגל שלך קעקוע מיומנויות. להפחית בלגן : לא צריך דיו אשר עשוי להביא בלגן, שלנו ריק קעקוע עור בפועל גיליונות לאפשר לך לצייר קווים ישירות עם מחט; את קעקוע עור בפועל גיליונות הם לא קל ליצור כתם או בלגן אפילו אתה להחיל את דיו, מעשי עבור שניהם למתחילים ומקצועי סלון אמנים. צדדים כפולים עיצוב : כל עיסוק מלאכותי עור מודד כ.04 אינץ ' אורך, רוחב ועובי, עבה מספיק עבור שימושים דו צדדיים, זה יכול להראות בבירור מה שלך נמשך, תמיכה לך לעקוב אחר הציור שלך בטנה. מציאותי מגע : אלה דו צדדי עיסוק עורות מכיל משטח חלק ומסודר קצוות, יכול לשפר את טוב יותר עור משיכות ולהביא לך מציאותי קעקוע ניסיון, שלהם ריק וחלק משטח לאפשר לך עיצוב האהוב עליך גבות צורת ותרגול שונה טכניקות ממתווה להצללה. אידיאלי עבור גבות אומברה, גבות אבקה, גבות מכונה, תרגול מכונה, תרגול עור קעקוע. אוקה 5 יחידות מיקרובלייד עיסוק עור קבוע קוסמטיקה עבור מיקרובלייד ספקי, גבות מזויף עור עבור קעקוע ספקי מפרט : חומר : סיליקון גודל : כ.04 אינץ ' צבע : רכבת בשחור לבן ושפר את כישוריך : עורות תרגול המיקרו-בליידינג טובים לאימון ושיפור כישורי הקעקוע שלך, או שאתה יכול להשתמש בו לבדיקת טכניקות תרגול הקעקועים שלך, המתאימות למתחילים או לאמנים מנוסים. חבילה כוללת : 6 איקס עיסוק עור עם לבן גבות צורת שים לב : בשל גורמים רבים כגון בהירות של התצוגה ואת בהירות של אור, את הצבע האמיתי של הפרויקט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות מוצג באתר.

תכונות מוצר

Material:
Silicone
Size:
approx. 7.5 x 5.8 x 0.04 inches
Color:
Black and White
Train and improve your skills:
The microblading practice skins are good to train and improve your tattooing skills, or you can use it to test your tattoo practice techniques, suitable for beginners or experienced artists.:
Package includes:
6 x Practice skin with white eyebrow shape:
Please Note:
Due to many factors such as the brightness of the display and the brightness of the light, the actual color of the project may be slightly different from the pictures displayed on the website. :

מוצרים קשורים