• טרי
עיקור הטיפול לאחר האוזן, 70 יחידות אוזני חוט אוזניים הסרת ריח 15 מל חור עגיל חור נוזלי פתרון טיפול באוזן ערכת מכונת

עיקור הטיפול לאחר האוזן, 70 יחידות אוזני חוט אוזניים הסרת ריח 15 מל חור עגיל חור נוזלי פתרון טיפול באוזן ערכת מכונת

ILS 8.16
סחורה
בחנות

חוט חור האוזן : הוא מאמצ את האדמה הדקה עם חוט דנטלי, גמיש וידידותי לעור, המשטח הוא ללא בור, והוא לא מעוות לאחר השרייה קו פירסינג באוזניים עשוי חוט דק, גמיש וידידותי לעור. עיצוב נייד : אור במשקל ובגודל קטן, קל לאחסון ונשיאה, ניתן להכניס בקלות לתיק שלך, מושלם לשימוש ביתי ונסיעות. בין אם אתה במשרד או בחוץ, אתה יכול לשמור על חורי האוזניים בכל עת ובכל מקום. מיצוי לכלוך וריח : הפיתרון מאמצים נוסחאות הידרופיליות, מולקולות מים, עפר ביעילות ועמוקה, מוציאים את הריח מהחור. ניתן לעבוד את קווי חור האוזניים עם נוזל אוזן או לחות ישירות ולהפעיל על חורי האוזניים. חוט חור עגיל חד פעמי : בטוח והיגייני, זרוק אותו לאחר השימוש, סחב אותו בנוחותך. 70 יחידות של חוט האוזן זמינים, עונים על צרכי ההחלפה שלך. עם חוט כותנה משובח, הערכה גמישה יותר עם חוט כותנה משובח, הערכה גמישה יותר. קל לשימוש : הספיקו קצה אחד של החוט בתמיסה למשך 3-5 שניות ושלפו אותו החוצה, הכנסו קצה אחד של הקו (אל תשגו בתמיסה) לחור האוזן. חוט חור האוזן : הוא מאמצ את האדמה הדקה עם חוט דנטלי, גמיש וידידותי לעור, המשטח הוא ללא בור, והוא לא מעוות לאחר השרייה. קו פירסינג באוזניים עשוי חוט דק, גמיש וידידותי לעור. עיצוב נייד : אור במשקל ובגודל קטן, קל לאחסון ונשיאה, ניתן להכניס בקלות לתיק שלך, מושלם לשימוש ביתי ונסיעות. בין אם אתה במשרד או בחוץ, אתה יכול לשמור על חורי האוזניים בכל עת ובכל מקום. מיצוי לכלוך וריח : הפיתרון מאמצים נוסחאות הידרופיליות, מולקולות מים, עפר ביעילות ועמוקה, מוציאים את הריח מהחור. ניתן לעבוד את קווי חור האוזניים עם נוזל אוזן או לחות ישירות ולהפעיל על חורי האוזניים. חוט חור עגיל חד פעמי : בטוח והיגייני, זרוק אותו לאחר השימוש, סחב אותו בנוחותך. 70 יחידות של חוט האוזן זמינים, עונים על צרכי ההחלפה שלך. עם חוט כותנה משובח, הערכה גמישה יותר עם חוט כותנה משובח, הערכה גמישה יותר. קל לשימוש : הספיקו קצה אחד של החוט בתמיסה למשך 3-5 שניות ושלפו אותו החוצה, הכנסו קצה אחד של הקו (אל תשגו בתמיסה) לחור האוזן. כיצד להשתמש : 1. משוך את החוט מחור האוזן; 2. משרים קצה אחד של חוט חור האוזן בתמיסה, יש להשרות 3-5 שניות, המתן שהוא יתרחב ואז שלוף אותו החוצה; 3. הכנס לאט את הקצה הלא מלוך של חוט חור האוזן לחור האוזן, לאט ובעדינות קדימה ואחורה מספר פעמים, מסובב ומושך את החוט מהנייר, ונשלף עם נייר.

תכונות מוצר

Item Type:
Earrings Hole Kit
Net content of hole solution:
15 ml
Ear thread number:
70pcs
Solution Odor:
Rose
Function:
ear hole dirt, remove ear hole odor
Package list:
1 x Orifice Solution :
70 x ear floss thread :
Note:
1. It is not recommended to use it within half a year of the formation of the ear hole, because the ear hole has not healed, and it is easy to force injury; :
2. The product is mainly used; :
3. For those with thin holes, it is recommended to stretch the earrings with earrings a few times. The hole thread soaking time is controlled within 5 seconds. The ear hole thread can be shortened and dragged slowly; :
4. Please use the installed end to go through the ear first; :
5. Store in a cool place and out of children. :

מוצרים קשורים