• טרי
קשת אמבט מלח, ענן בצורת קשת אמבטיה פצצה, מקלחת בועת פילינג לחות אמבט מלח, נהדר עבור בועה & מגבר; ספא אמבטיה

קשת אמבט מלח, ענן בצורת קשת אמבטיה פצצה, מקלחת בועת פילינג לחות אמבט מלח, נהדר עבור בועה & מגבר; ספא אמבטיה

ILS 1.00
סחורה
בחנות

בעדינות בעל מבנה כדי ליצור מרגיע ומרגיע ניסיון, שלנו קשת אמבט מלח בעדינות מזין שלך עור, שעזבתי אותו תחושה בעדינות לח וזוהר הניחוח האלגנטי של מלח אמבט הקשת שלנו יעביר אתכם לעולם של רוגע, נוחות ורוגע, ויגרום לעור שלכם להרגיש רגוע ונוח יותר. חדור מרכיבים טבעיים, מלח אמבט הקשת שלנו מכיל תערובת של מינרלים וחומרים מזינים חיוניים המעניקים לחות ומבהירים את העור שלך, מה שגורם לו להיראות ולהרגיש עדין וחלק יותר. בין אם אתם מחפשים ערב מרגיע או חוויה מפנקת ומפנקת, מלח אמבט הקשת שלנו הוא הבחירה המושלמת. זה ישאיר את העור שלך מרגיש רך ומשיי למגע, מקרין זוהר שאי אפשר לטעות בו של בריאות ורווחה. מלח אמבט הקשת שלנו בטוח לכל סוגי העור, וזה אביזר אמבטיה נפלא גם לך וגם לילדים שלך. זה לא ישאיר שאריות על העור שלך או באמבטיה שלך, מה שמבטיח שימוש ללא טרחה ואמין בכל פעם. מפרט : מצב : 100% חדש לגמריסוג פריט : קשת מלח אמבטיהחומר : אבזור : לבןשימוש : לאחר האמבטיה מלאה במים חמים, מפזרים כמות נכונה של מוצר זה לתוך האמבטיה, להשרות את כל הגוף (עם הראש חשוף) באמבטיה, לשפשף את כל הגוף, ולאחר מכן לשטוף עם ניקוי מים.טיפים : הטמפרטורה של מים צריך להיות כל הזמן באופן 40 אורך, והאמבטיה צריך להיות רגוע עבור כ 15 דקות. לאחר ההשריה יש לשטוף במי ניקוי. מומלץ לעשות אמבטיה שלוש פעמים בשבוע.רשימת חבילה : 1 מלח אמבט קשת הערה : מוצר זה משמש במיוחד לרחצה ולשריית רגליים. יש להשתמש בו בזהירות אם יש עור פצע, מקולה, דלקת, נפיחות וכאב, כוויות שמש ועור פגום אחר.אנא השתמש מייד לאחר פתיחת החבילה. נא לשמור את המוצר במקום קריר ויבש.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Rainbow Bath Salt
Material:
ABS
Color:
White
Usage:
After the bathtub is filled with warm water, sprinkle proper amount of this product into the bathtub, soak the whole body (with the head exposed) in the bathtub, rub the whole body, and then rinse off with cleaning water.
Tips:
The temperature of the water should be kept at 40℃, and the bath should be relaxed for about 15 minutes. After soaking, rinse off with cleaning water. It is advisable to take a bath three times a week.
Package List:
1 x Rainbow Bath Salt
Note:
This product is specially used for bathing and soaking feet. It should be used with caution if there is wound skin, macula, inflammation, swelling and pain, sunburn and other damaged skin.Please use immediately after opening the package. Please keep the product in a cool and dry place.

מוצרים קשורים