• טרי
FSHION נשים סאטן לילה שינה כובע שיער כובע כובע ראש משי משי רחב פס אלסטי-SV

FSHION נשים סאטן לילה שינה כובע שיער כובע כובע ראש משי משי רחב פס אלסטי-SV

ILS 3.33
סחורה
בחנות

1 עיצוב מעשי של כובע לילה : פס אלסטי ונמתח, שים על הראש בקלות, יכול לשמור על שיערך במקום ולמנוע שיער רופף במהלך השינה, רך לעור שלך. יישום בגודל : הגודל מתאים לרוב האנשים, יכול לשמש קישוט שיער, כובע ללבוש יומיומי ושינה כדי להגן על שיער מתולתל, אספקה ​​שימושית מאוד לנשים ונערות. חומר : בד פו/פוליאסטר/בד טינטין עם PE. שימו לב כי טמפרטורה נמוכה נשטפת, אל תלבינו ומניחים מתחת לשמש הקופחת במשך די הרבה זמן. עיצוב מעשי של כובע לילה : פס אלסטי ונמתח, שים על הראש בקלות, יכול לשמור על שיערך במקום ולמנוע שיער רופף במהלך השינה, רך לעור שלך. יישום בגודל : הגודל מתאים לרוב האנשים, יכול לשמש קישוט שיער, כובע ללבוש יומיומי ושינה כדי להגן על שיער מתולתל, אספקה ​​שימושית מאוד לנשים ונערות. חומר : בד פו/פוליאסטר/בד טינטין עם PE. שימו לב כי טמפרטורה נמוכה נשטפת, אל תלבינו ומניחים מתחת לשמש הקופחת במשך די הרבה זמן. תיאור סוג : שינה כובע-שינה : נשים, צורת Ladiesdome : עגול ספציפי : חומר : פו משי/פוליאסטר/בד טינטין עם פיקולור : הראה כמצלם : היקף גודל אחד : 56-58 ס"מ (22.83in) כמות : 1 חתיכה כוללת : 1 X שיער ישן עטוף מצנפת capnote : 1. אנא שימו לב שטמפרטורה נמוכה נשטפת, אל תלבינו ומניחים מתחת לשמש הקופחת למשך זמן רב . כשיטות מדידה שונות, זה יתרחש סטייה של 1-3 ס"מ לגבי הפריטים, אנא וודא שזה בסדר לך לפני ההזמנה . מכיוון שמאמצים שונים של צגים ואורות שונים, התמונה עשויה לא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט, באמת תודה על ההבנה האדיבה שלך!.

תכונות מוצר

Material:
Faux Silk/Polyester/Tintin cloth whith PE
Color:
show as pictures
Size:
One Size
Head circumference:
56-58cm(22.04-22.83in)
Quantity:
1 piece
Package includes:
1 x Sleeping Hair Wrap Bonnet Cap:
Note:
1.Please note that low temperature washed,do not bleach and place under the blazing sun for quite a long time.:
2.As different measuring methods,it will occur 1-3 cm deviation about the items,please ensure that it is okay for you before ordering.:
3.Because of different monitors and lamplight,the picture may not reflect the actual color of the item,really thank you for your kind understanding! :

מוצרים קשורים