• טרי
3 יחידות חיוני שמן מלח אמבט פצצת כדור סט, עם מיובש פרח, ארומתרפיה אמבטיה כדור לחות והרפיה, עשיר ארומה ספא מתנה

3 יחידות חיוני שמן מלח אמבט פצצת כדור סט, עם מיובש פרח, ארומתרפיה אמבטיה כדור לחות והרפיה, עשיר ארומה ספא מתנה

ILS 2.67
סחורה
בחנות

כל טבעי טיפוח עור : חיוני שמן אמבט מלח פצצת כדור סט יכול למעשה לרכך לציפורן, להסיר עור מת ושומן תת עורי, להפוך את העור חלק ורך יש לו השפעה על פילינג, הסרת עור מת, זיקוק נקבוביות, מרגיע ולחות, וכו'. זה יכול לשמש לשטיפת פנים, רחצה, ניקוי העור. בחירה בריאה : חיוני שמן אמבט מלח פצצת כדור סט עם עמוק-ים אמבט מלח כחומר הגלם העיקרי, מכיל מגוון רחב של יסודות קורט צמח ארומתרפיה חיוני שמן. הרכב טבעי טהור, שמן אתרים טבעי, יעיל ובטוח לשימוש. פונקציונלי ומרגיע : ארומה עשירה, קצף צפוף, איכות מוצר יציבה, יבשה ולא קלה לספיגת לחות ושמירה על תקופה ארוכה. עדין וקומפקטי, קל לנשיאה, בחירה מצוינת לנסיעת עסקים או חג. ריפוי והרפיה באותו הזמן : להפוך את זמן אמבטיה לזמן ספא עם פצצות האמבטיה הענקיות שלנו ונרות 6 נוספים. אתה יכול להירגע להחיות את הגוף והנפש. לקבל אמבטיה לטבע עם התוספת של חמאת קקאו ושמנים אתריים, אלה אמבטיה פצצות להפוך שלך אמבטיה מים לתוך בריא לספוג שיעזרו להקל על כאבים ,להקל על אי נוחות בשרירים ולחות העור שלך. רעיונות למתנה הטובים ביותר לכל אירוע : סט כדורי פצצת מלח אמבט שמן אתרי הוא מתנות נהדרות לנשים, אמהות, נערות, ילדים וגברים. יש משהו לכל אחד.אין מתנה טובה יותר מאשר מתנה של הרפיה ובריאות טובה יותר. בין אם זה יום האם, יום האב, יום האהבה, חג המולד, יום הולדת או סתם בגלל, ערכת המתנה הזו תעלה על הציפיות. פצצת אמבט זו עשויה ממלח אמבט בים עמוק, מכילה מגוון יסודות קורט. זה יכול לשמש לשטיפת פנים, רחצה, ניקוי העור. מסוגל להפוך את העור חלק יותר, יותר עדין ולחות לזמן. מרכך את לציפורן כאשר רחצה, להפוך את העור רך.מפרט : סוג פריט : פצצת אמבטיהחומר : מלח יםצבע : כמו תמונות להראותמרכיבים עיקריים : בסדר ים מלח, סודיום ביקרבונט, עלה חיוני שמן, מיובש עלה פרח, וכו ' כמות : 3 יחידותתוכן רשת : 90 גרםקוטר : כ 4.7 אינץחבילה גודל : 14 * 5 * 5 סנטימטר / 5.0 אינץחבילה משקל : כ. 135 גרםרשימת חבילה : 3 * פצצת אמבטיההערה : 1. פעם אחת עד שלוש פעמים בשבוע, להשרות במשך 20 דקות, לשמור על טמפרטורת המים ב 36 אורך, לשטוף עם מים לאחר טבילה(בדרך כלל 2-3 פעמים בשבוע). אמצעי זהירות : מוצר זה הוא לשימוש חיצוני בלבד, ולא צריך להיות בשימוש על עור עם הפרעות כגון פצעים שבורים, פריחות, גירוי, נפיחות או כוויות שמש. השתמש בו מיד לאחר פתיחתו.

תכונות מוצר

Item Type:
Bath Bomb
Material:
Sea Salt
Color:
As Pictures Show
Main Ingredients:
Fine Sea Salt, Sodium Bicarbonate, Rose Essential Oil, Dried Rose Flower, etc
Quantity:
3Pcs
Net Content:
90g
Diameter:
About 4.2cm / 1.7inch
Package Size:
14 * 5 * 5cm / 5.5 * 2.0 * 2.0inch
Package Weight:
Approx. 135g
Package List:
3 * Bath Bomb:
Note:
1. Once to three times a week, soak for 20 minutes, keep the water temperature at 36℃, rinse with water after immersion(usually 2-3 times a week).:
2. Precautions:
This product is for external use only, and should not be used on skin with abnormalities such as broken wounds, rashes, irritation, swelling or sunburn.
3. Use it immediately after opening it. Please keep this product in a cool place where sunlight cannot directly. :

מוצרים קשורים