• טרי
ימיקו גברים גוזם זקן, מכונת מכונת גילוח חשמלית ערכת טיפוח שיער זקן שיער קוצץ כחול USB נטענת תצוגה LCD אטומה למים.

ימיקו גברים גוזם זקן, מכונת מכונת גילוח חשמלית ערכת טיפוח שיער זקן שיער קוצץ כחול USB נטענת תצוגה LCD אטומה למים.

ILS 1.33
סחורה
בחנות

תצוגה דיגיטלית LCD : למכונת גיזום בירד יש תצוגה דיגיטלית חכמה, שיכולה להציג את זמן השירות, שנותר כוח, תזכורת טעינה ותזכורת לשטיפת מים זהו תכנון הומני ואינטליגנטי, שיכול להקל עליכם לבצע פעולות תואמות מבלי לדאוג להפסיק את הפעולה בגלל טעינה מעוכבת. ראש אלסטי תלת -ממדי : מכונת גילוח חשמלית מאמצת עיצוב צף תלת -ממדי. דרך התנועה לכיפוף וצף של שלושה להבים, זה יכול לפנים שלך בזווית אידיאלית, ולהתאים בהתאם לעיקול הפנים והצוואר שלך כדי ליצור קשר עם עורכם וליהנות מגילוח נקי שמתאים לפנים. ידידותי לתיירים : ערכת טיפוח הגברים קטנה וקלה, קלה לנשיאה, ואור במשקל. נבנה מנעול חכם בנוי, לחץ על 3 שניות לנעילה או לבטל את הנעילה. קוצץ שיער לגברים משתמש ב- USB לטעינה מהירה וניתן לחבר אותו. ניתן להשתמש בו יחד עם תיבת חשמל, מטען, מחשב ו- USB לרכב. Trymer של Men Beard הוא חפץ הכרחי לנסיעות. IPX7 אטום למים : מכונת גילוח פנים היא בעלת פונקציה אטומה לחוזק גבוה לכל הגוף, והמפלס אטום למים מגיע ל- IPX7. אפילו במקלחת, אתה יכול לקבל זמירה יבשה נוחה או זמירה רטובה בג'ל או קצף. רכישת המוצרים שלנו לא תאכזב אותך ותאפשר לך לחוות את חווית הגילוח. ביצועים מצוינים : לקוצץ שיער פנים יש יעילות חיתוך גבוהה וכוח חשמלי גבוה. העיצוב של קוצץ שיער מקצועי הוא רעש נמוך, כך שתוכלו לחתוך את השיער בזמן השינה. קוצץ שיער מקצועי נועד להיות נטען, ידידותי יותר לסביבה ונטול דאגות יותר. קוצץ השיער המקצועי גובה במהירות, וחוסך זמן ומאמץ. לאחר הטעינה הם יכולים לרוץ לזמן מה, מבלי לדאוג שהכוח יאבד כאשר הם מתוקנים למחצה. מפרט : שם מוצר : גוזם חשמלי מכונות חומר חומר : סוג של כביש : סוללת ליתיום יון (מובנה) קיבולת סוללה : 600 מאהה לשימוש : 1. לחץ על כך ש- Buttont Onthurnthe Electrimer. before Trimment, washwithwarmwaterandpearyourbearddry. forbetterresults, ifyouneedtocleanthetrimingheadingtriming, leake useabrushandcleantheadaftertrimentiflientistrine. לאחר סיום סיפוק, Press The Switchbuttonagaint Otunofftheelectrimtrimmer, thencoverthoprotectivecovertoavoiddamagingthefoil.

תכונות מוצר

Product Name:
Electric Trimmer Machine
Material:
ABS
Battery Type:
Lithium ion battery (built in)
Battery Capacity:
600mAh
How to Use:
1.Presstheswitchbuttontoturnontheelectrictrimmer.:
2.Movetheelectrictrimmerfoilalongtheskininthedirectionofbeardgrowthanddoastraightlinereciprocatingmotion.Youcanalsotrimthebeardonyourneck.:
3.Beforetrimming,washwithwarmwaterandkeepyourbearddry.:
4.Forbetterresults,ifyouneedtocleanthetrimmingheadduringtrimming,pleaseuseabrushandcleantheheadaftertrimmingisfinished.:
5.Aftertrimmingisfinished,presstheswitchbuttonagaintoturnofftheelectrictrimmer,thencovertheprotectivecovertoavoiddamagingthefoil.:
Package List:
1 x Trimmer:
1 x USB Charging Cable:
1 x Cleaning Brush:
1 x Instruction Manual:
1 x Charging Socket:

מוצרים קשורים