• טרי
6 יחידות קסם שיער קומבס, צעיר בציר למתוח חרוזים שיער קומבס אלסטי פניני שיער קליפים חרוז סיכות כפול שקופיות שיער קומבס לנשים

6 יחידות קסם שיער קומבס, צעיר בציר למתוח חרוזים שיער קומבס אלסטי פניני שיער קליפים חרוז סיכות כפול שקופיות שיער קומבס לנשים

ILS 2.33
סחורה
בחנות

איכות חומר-שלנו מתיחת חרוז סיכות עשויים באיכות גבוהה סגסוגת וחרוזים חומר אשר לא להיות נזק לשיער שלך, עמיד בשימוש וקל לשמירה את כפול שקופיות שיער קומבס למדוד על 9 איקס 7 סנטימטר / 3.8 אינץ, גודל מתאים ללבישה. קלות שימוש-את אלסטי פניני שיער קליפים אשר יכול לתקן שלך שיער היטב, פשוט לשים אחד מסרק בצד אחד, למתוח את אחרים קסם מסרק בצד השני, יכול לתפוס ישר או מתולתל שיער של כמות שונה. לשים שלך שיער בשניות וללבוש כל יום ללא כאבי ראש, הזזה או נזק. למשוך תשומת לב-אלה למתוח חרוזים שיער קומבס להחזקת שלך שיער ותיקון שלך שיער עם לקשט אפקט, ברור קריסטל חרוזים שרשרת חוט סביב שלך קוקו, די קומבס עם לא יותר משעמם, גורם לך להיות יותר אופנתי ואטרקטיבי בקהל. יישומים רחבים-קסם שיער קומבס יכול לענות על הביקוש שלך של לתפוס יבש או רטוב שיער עבור שונים שיער סגנונות, אלסטי חרוזים שיער מסרק בצבעים מרהיבים אשר יכול להוסיף יופי למראה שלך. מתאים לחתונה, נשף, מסיבה, ישיבות, קונצרט, פסטיבלים וחיי היומיום. קסם אז קומבס סט-את שיער סטיילינג אביזרי כולל 6 חתיכות של נמתח שיער קומבס-צבע אקראי. פריט חובה לנשים גבירותיי בנות עיצוב שיער עשה זאת בעצמך, צמה תסרוקת משוכללת במהירות. תכונות : די קומבס עם לא יותר משעמם, גורם לך להיות יותר אופנתי ואטרקטיבי בקהל. מסרקי קסם עובדים נהדר בכל סוג שיער משיער סמיך ועד דק, שיער ארוך או קצר. קל משקל וחזק-מחזיק שיער בחוזקה ובנוחות ללא כאבי ראש, הזזה או נזק. קסם שיער קומבס הם מתאים לחתונה, נשף, מסיבה, ישיבות, קונצרט, פסטיבלים וחיי היומיום. פריט חובה לנשים גבירותיי בנות עיצוב שיער עשה זאת בעצמך, צמה תסרוקת משוכללת במהירות. מפרט : חומר : סגסוגת וחרוזים גודל : 9 איקס 7 סנטימטר / 3.8 אינץ צבע : צבע אקראי חבילה כוללת : 6 איקס קסם כפול שקופיות שיער קומבס - צבע אקראי אחריות ותמיכה : אם יש לך שאלות על המוצרים שלנו,אנא אל תהססו לפנות אלינו,אנו נספק לך עם הפתרון הטוב ביותר בתוך 24 שעות. אם המוצר יש בעיות איכות, אנא אל תדאגו.אנו מייד לתת לך החזר או מחדש לשלוח מוצרים חדשים לך.

תכונות מוצר

Material:
alloy and beads
Size:
9 x 7 cm/ 3.5 x 2.8 inch
Color:
Color Random
Package include:
6 x magic double slides hair combs - Color Random:
Warranty & Support:
If you have any questions about our products,please don't hesitate to contact us,we will provide you with a best solution within 24 hours. :
If the product has any quality problems, please do not worry.we will immediately give you refund or re-send new goods to you. :

מוצרים קשורים