• טרי
חשמלי שיער כובע חום כובע כובע שיער תרמית כובע, שיער לחבל כובע דלק שמן טיפול כובע 3 הילוכים נשלף, מזין שיער

חשמלי שיער כובע חום כובע כובע שיער תרמית כובע, שיער לחבל כובע דלק שמן טיפול כובע 3 הילוכים נשלף, מזין שיער

ILS 22.70
סחורה
בחנות

סיבות לבחור בינהינג : כובע חום ספינת הקיטור לשיער הוא כובע חום ייחודי לטיפול עמוק הוא מציע דרך פשוטה ומסוגננת להשיג תוצאות מיזוג באיכות סלון בבית. זה יכול לשפר את המראה של השיער שלך במהלך מיזוג ולשפר באופן דרמטי את התוצאות של טיפול השיער שלך. מיזוג עמוק : כובעי חום של ספינת קיטור לשיער הם הבחירה הטובה ביותר למניעת נשירת שיער ומניעת נשירת שיער. הוא מציע חום עדין המועיל לכל סוגי השיער. כובעי ספינת קיטור לשיער עוזרים לספוג מוצרי שיער לקרקפת ולמקסם את טיפולי השיער והמרככים. זה גם מרים את הציפורניים לשיער רך ומבריק. בטיחות : בקרת טמפרטורה אינטליגנטית, 4 שורות של חוט עיצוב, חיצוני סיליקון חומר, מעובה עמיד למים בידוד שכבה, להסרה, בטוח ונוח. יעיל שיער סיר חום כובע : 3 רמות של בקרת טמפרטורה. זה יאפשר לך לבחור את המשטר הנוח ביותר לסוג השיער שלך. מכסה החום מבטיח גם חלוקת חום אחידה ומחומם כל הזמן כדי להבטיח חדירה עמוקה וספיגה של טיפול השיער לקרקפת. גודל אופטימלי למכוני שיער ביתיים : מכסי החום של ספינת השיער רחבים ועמוקים כך שתוכלו לכסות בקלות את החלק האחורי, הקדמי והקצוות של הראש. גם אם מרחב המחיה שלך מוגבל, תמיד יש מקום לכובע חימום נייד ומעשי זה. שלה קומפקטי גודל גם עושה את זה קל לנשיאה אז אתה יכול לקחת אותו איתך לכל מקום שאתה הולך כאשר אתה נסיעות. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : שיער דוד כובע חומר : פו + ויניל אוניית גודל כ . 23 איקס 17 ס מ / 9.7 אינץ הגדרת הילוך : שלושה הילוכים פונקציה : טיפוח השיער בטמפרטורת החדר, רוב החומרים המזינים הולכים לאיבוד ולא מוסרים בקלות מן השיער. שימוש בכובע חימום יכול לספוג חומרים מזינים בצורה יעילה יותר, להפחית את זמן הצביעה, לצבוע בחוזקה ובאופן שווה, לשפר את איכות הצבע ולשמור על נזק לאחר סלסול / ת> הדרכה : 1. לשטוף שלך שיער נקי עם שמפו, לא להשתמש מרכך או את שיער סולמות ייסגר; 2. לאחר החפיפה, לנגב את שיער חצי יבש ולהחיל את שיער מסכת על שיער; 3. לאחר עיסוי עדין של השיער לזמן מה, עטפו אותו בניילון או בכובע מקלחת או במגבת דקה; 4. מכסה החימום של הילוך 3 ניתן לשאול במשך 5 דקות לאחר 5 דקות של התנגדות. זה יכול לשמש בחורף לאחר חימום מוקדם לכמה דקות; 5. לאחר סיום הטיפול, המתן עד שהשיער יתקרר לחלוטין, שטוף את השיער במים חמים וחמם את הסיר הפנימי של הכובע; 6. אם אתה מרגיש שהשיער שלך לא מספיק חלק, אתה יכול להשתמש שוב במרכך.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Hair Heater Cap
Material:
PU + PVC liner
Size about . 23 x 17 cm / 9.1 x 6.7 inches :
Gear setting:
three gears
Function:
hair care at room temperature, most of the nutrients are lost and are not easily removed from the hair. Using a heating cap can absorb nutrients more effectively, reduce dyeing time, dye firmly and evenly, improve dye quality, and maintain post-perm damage / a> Instruction
1. Wash your hair clean with shampoo, do not use conditioner or the hair scales will close; :
2. After shampooing, wipe the hair half dry and apply the hair mask on the hair; :
3. After gently massaging the hair for a while, wrap it with plastic wrap or shower cap or a thin towel; :
4. The heating cap of 3rd gear can be borrowed for 5 minutes after 5 minutes of resistance. It can be used in winter after preheating for a few minutes; :
5. After the treatment is finished, wait for the hair to cool completely, wash the hair with warm water and heat the inner pot of the cap; :
6. If you feel that your hair is not straight enough, you can use the conditioner again. :

מוצרים קשורים