• טרי
נורדי הוביל קיר אור פשוט יחיד ראש מנורת קיר מתכוונן מנורת זרוע מתכווננת קיר פמוטים מעבר מסדרון מחקר חדר שינה בית וילה

נורדי הוביל קיר אור פשוט יחיד ראש מנורת קיר מתכוונן מנורת זרוע מתכווננת קיר פמוטים מעבר מסדרון מחקר חדר שינה בית וילה

ILS 76.80
סחורה
בחנות

* מרוכז תאורה-את צר קרן יוצר טביעת רגל תאורת אזור על שלך קריאת דף לקריאה, ללא מאיר את כל שינה לקריאה מבלי להפריע לאחרים * מתכווננת גמישה : 360-תואר מסתובב זווית קריאת אור הוא קל לעבור הרצוי תאורת זווית. מושלם עבור שונה יושב או שוכב עמדות. * אומנות מופלאה : עשוי אלומיניום חומר, ידידותית לסביבה, חזק ועמיד. את קריאת מנורת יש צריכת חשמל נמוכה והוא קל להתקנה. * אורות לד גמישים המותקנים על הקיר יכולים לשמש כאורות עבודה, אורות קריאה ליד המיטה, אורות תצוגה, אורות שולחן, אורות קיר, מתאימים מאוד לחדרי שינה, סלונים, טרקלינים ומטבחים, בתי מלון, חנויות וכו'. 100% מובטחים : אנו שואפים לספק לכל לקוח את הסטנדרט הגבוה ביותר של שירות לקוחות כדי להבטיח שיש לך חווית קנייה נעימה. אם יש לך בעיות, בירורים או שאתה זקוק לעזרה, אנא אל תהסס לפנות אלינו ישירות. שירות באיכות גבוהה מביא לך את התאורה הדקורטיבית הטובה ביותר כדי לענות על הצרכים שלך. יש לנו מפעל וצוות מקצועי משלנו, ואנו מחויבים לחרוג מהציפיות שלך. גופי התאורה שלנו יכולים לקשט את החדר שלך, חדר אוכל, סלון, מטבח, חדר כביסה, תעשייתי, מודרני, רטרו, בית חווה, מסורתי, כפרי וכו'., מפרט : מידות מוצר : 10 סנטימטר סגנון : מודרניצבע : זהבחומר : מתכתמספר האורות : 1מתח : 110-240 (וולט)תכונות מיוחדות עבור אווז גמישצוואר חומר צל : מטאלייט כיוון : מתכוונןמקור כוח : פתול-חשמלמתג סוג התקנה : משטח סוללות כלולות? אין צורך בסוללות? הערהסוג של הנורה הוביל לאחר מכירה1. אם יש לך הצעות לגבי מוצרים או שאלה אחרת, אנא אל תהסס לפנות אלינו. אנו שואפים לשפר את איכות השירות שלנו כדי לתת לך את החוויה הטובה ביותר. השתמש במטלית יבשה רכה כדי להסיר אבק. אל תחרוג מהספק שצוין.אנא ודא כי החשמל נותק לפני ההתקנה. אל תיגע בנורה כאשר המנורה מופעלת או בעת צפייה ישירה בנורה המופעלת. הרחק חומרים דליקים מהנורה. על מנת לאבטח את ההתקנה, ודא כי תיבת החשמל שבה מותקנים המנורות הותקנה כראוי על החלקים המבניים של הבניין.

תכונות מוצר

Product Dimensions:
10cm
Style:
Modern
Color:
Golden
Material:
Metal
Number of Lights:
1
Voltage:
110-240 (V)
Special Features: Flexible Gooseneck:
Shade Material:
Metal
Light Direction:
Adjustable
Power Source:
Corded-electric
Switch Installation Type:
Surface
Batteries Included? No:
Batteries Required? No:
Type of Bulb LED:
★ After sale:
1. If you have any suggestions about products or other question, please feel free to contact us. We will strive to improve our service quality to give you the best experience.:
2. Use a soft dry cloth to remove dust. Do not exceed the specified wattage.Please make sure that the power has been cut off before installation.:
3. Do not touch the bulb when the lamp is turned on or when directly viewing the turned on bulb. Keep flammable materials away from the bulb.:
4. In order to secure installation, Ensure that the electrical box where the lamps are installed has been properly installed on the structural parts of the building. :

מוצרים קשורים