• טרי
מספריים מספריים מספריים של מספריים מספריים בהתאמה אישית מספריים מספריים מספריים מספריים מספריים משפחתיים מספריים משפחתיים

מספריים מספריים מספריים של מספריים מספריים בהתאמה אישית מספריים מספריים מספריים מספריים מספריים משפחתיים מספריים משפחתיים

ILS 1.00
סחורה
בחנות

★ עשוי מפלדת אל חלד של 100% עם עמידות מעולה, שהיא אנטי-קורוזיה, עמידה בחום ולא מתאימה ★ הידית הייחודית מאפשרת לכל אצבע לעבוד באופן עצמאי וניתן לשחק בה בצורה חופשית יותר. ★ עם מרקם נירוסטה מלוטש, המספריים שלנו מפחית את שיער השיער המבולגן מכיוון שאף שיער לא נתפס בין הלהבים שלו, בניגוד לחיתוך שיער אחר. תיהנו מרגיעה חדה. ★ עם להב מושקע דק ומשטח חלק, מספריים לשיער לא יפגעו או קצוות שיער מפוצלים. חיתוך חלק מושלם לחיתוך שיער רטוב או יבש. ★ המספריים המקצועיים לחיתוך שיער הוא בטוח וקל לשימוש על גברים, נשים, קשישים, ילדים ותינוקות. עיצוב ידית האחיזה הקלה הייחודי שלו מאפשר למספריים אצבעות עריסה, לספק תספורת בטוחה בכל פעם!. הפוך את זה לנוח לשימוש מקצועי או ביתי. נהדר לעובדי סלון, ספרות ושימוש אישי. ספציפיות : גודל : 5.5 אינץ 'אורך : 16 גממממממנט : 9crhardness : 60 שעות תכולה : 1*SHEAR1 שטוח*מספריים Bagin Structions לשימוש : 1. מכיוון שמוצר זה נבדק בקפדנות לפני שעזב את המפעל, הבורג הותאם למצב המתאים, אנא אל תתאים בקלות 2. אנא אל תחתוך את האוויר בקלות (כלומר חתוך את האוויר) 3. מכיוון שמוצר זה חד מאוד, אנא שימו לב לבטיחות במהלך השימוש 4. לאחר השימוש, אנא נקה את השאריות על הלהב בזמן, במידת הצורך, החל כמות קטנה של חומר סיכה קריסטל והכניס אותו לתיק לאחסון.

תכונות מוצר

Size:
5.5 inch
Full length:
16CM
Material:
9CR
Hardness:
60HRC
Package Contents:
1*Flat shear:
1*Scissors bag:
Instructions for use:
1. Because this product has been rigorously inspected before leaving the factory, the screw has been adjusted to the appropriate position, please do not easily adjust:
2. Please do not cut the air easily (ie cut the air):
3. Because this product is very sharp, please pay attention to safety during use:
4. After use, please clean up the residue on the blade in time, if necessary, apply a small amount of crystal lubricant and put it in the bag for storage :

מוצרים קשורים