• טרי
צ ' ואנהאו תרמוכרומי צבע שינוי פלא צבע שיער צבע אופנה שיער קרם יוניסקס עשה זאת בעצמך שיער צבע שעווה

צ ' ואנהאו תרמוכרומי צבע שינוי פלא צבע שיער צבע אופנה שיער קרם יוניסקס עשה זאת בעצמך שיער צבע שעווה

ILS 44.70
סחורה
בחנות

בולט צל-שינוי אפקט! צבעי הפלא מגיעים עם אפקט שינוי צבע רגיש לטמפרטורה שיתאים לאישיות הייחודית שלך הגוונים משתנים כאשר מעל 18 מעלות צלזיוס (64 מעלות צלזיוס) עם מגוון רחב של גוונים תוססים. צבעי הפלא נוצרים עם מרכיבים טבעיים, כמו שמן ארגן ברזילאי ותמצית קרטין, המעניקים לשיער שלך טיפול מפנק בגוונים נפלאים! טיפול צביעה עשה פינוק! לא עוד תהליך צביעה מזיק. זוהר חי דרמטי! לא עוד בינוניות! צבעי הפלא מביא אותך עם מגוון רחב של גוונים תוססים תלוי בטמפרטורות שמסביב שלך! ליהנות מגוון אינסופי של גוונים. כל שעליך לעשות הוא למרוח את צבעי הפלא על אזור השיער הרצוי ולחכות לייבוש או לייבוש הצבע למשך יום שלם של נס תוסס ומעביר צל. תיאור : משקל : 58 גרםצבע : סגול, ירוק צהוב, כחול ורוד, שחור כסףמפרט : בולט צל-שינוי אפקט! צבעי הפלא מגיעים עם אפקט שינוי צבע רגיש לטמפרטורה שיתאים לאישיות הייחודית שלך.הגוונים משתנים כאשר מעל 18 מעלות צלזיוס (64 מעלות צלזיוס) עם מגוון רחב של גוונים תוססים.צבעי הפלא נוצרים עם מרכיבים טבעיים, כמו שמן ארגן ברזילאי ותמצית קרטין, המעניקים לשיער שלך טיפול מפנק בגוונים נפלאים! טיפול צביעה עשה פינוק! לא עוד תהליך צביעה מזיק.זוהר חי דרמטי! לא עוד בינוניות! צבעי הפלא מביא אותך עם מגוון רחב של גוונים תוססים תלוי בטמפרטורות שמסביב שלך! ליהנות מגוון אינסופי של גוונים.כל שעליך לעשות הוא למרוח את צבעי הפלא על אזור השיער הרצוי ולחכות לייבוש או לייבוש הצבע למשך יום שלם של נס תוסס ומעביר צל.

תכונות מוצר

Striking Shade-changing Effect! The Wonder Dyes comes with a temperature-sensitive color-changing effect to suit your unique personality.:
The shades changes when over 18°C (64°F) with a wide range of vibrant shades.:
The Wonder Dyes is created with natural ingredients, such as Brazilian Argan Oil and Keratin Essence, giving your hair a pampering treatment with wonderful shades! Coloring Treatment Made Pampering! No more damaging coloring process.:
Dramatic Vivid Iridescence! No more mediocrity! The Wonder Dyes brings you with a variety of vibrant shades depends on your surrounding temperatures! Enjoy an infinite range of shades.:
Simply apply the Wonder Dyes onto your desired area of hair and wait for it to dry or blow dry the dye for a whole day of vibrant, shade-shifting miracle.:

מוצרים קשורים