• טרי
צמיחת שיער חוזק קליני פרונקסה & מגבר; שמפו נשירת שיער טיפול לצמיחה מחודשת עם ביוטין, קולגן, ו חוסמי דה-דה-טי לשיער דליל, 8 פלורידה.

צמיחת שיער חוזק קליני פרונקסה & מגבר; שמפו נשירת שיער טיפול לצמיחה מחודשת עם ביוטין, קולגן, ו חוסמי דה-דה-טי לשיער דליל, 8 פלורידה.

ILS 2.33
סחורה
בחנות

פרונקסה טיפול לצמיחה מחודשת לשיער שמפו לנשירת שיער משתמש בשילוב עוצמתי של מרכיבים חדשניים הפועלים באופן סינרגטי ליצירת התנאים האידיאליים לצמיחת שיער וצמיחה מחודשת ובמקביל למניעת נשירת שיער על ידי חיזוק וחיזוק השיער והזקיקים הקיימים שלך הנוסחה המעשירה שלנו כוללת תמציות אלוורה ואצות כדי להעניק לחות עמוקה לקרקפת שלך תוך הפחתת דילול ונשירה של השיער, והוספת גוף, עובי ונפח לשיער שלך. שמפו חוסם פרונקסה גם מזין את השיער בויטמינים וחלבונים, והוא מכיל ביוטין המסייע לחיזוק שיער חלש ושביר. ביוטין הוא ויטמין ב ' המייצר קרטין, ממזער את שבירת השיער ועוטף את שיערך בשכבת מגן כדי למנוע ממנו להיות שביר וחלש. ביוטין עוזר לעורר זקיקי שיער ולקדם את צמיחת השיער, מה שהופך את השיער לחזק ותוסס. אידיאלי לכל סוגי השיער והבחירה המושלמת לגברים ולנשים כאחד. מחקרים על נשירת שיער הראו כי הגורם העיקרי נשירת שיער הוא ייצור של דה-דה-טי. דה-די-טי היא מולקולה בתוך הגוף שלך שאחראית לנשירת שיער, ולכן איסור על ייצור הורמון זה הוא המפתח למניעת נשירת שיער. שמפו פרונקסה מכיל חוסמי דה-טי חזקים המסייעים במניעת ייצור דה-טי. התוצאה היא שנשירת שיער נעצרת וצמיחת השיער והצמיחה המחודשת עבים ובריאים יותר. שמפו פרונקסה מכיל גם מרכיבים מוגנים בפטנט כדי לעורר את הקרקפת. התוצאה היא שזקיקי שיער רדומים" מתעוררים " וכתוצאה מכך לצמיחה מחודשת של השיער!. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש במשך 3 חודשים לפחות עם גלולות לנשירת שיער פרונקסה, סרום ומרכך כדי לעצור נשירת שיער, לעבות שיער ולראות צמיחת שיער משמעותית וצמיחה מחודשת.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים