• טרי
מספריים מספריים מספריים מספריים מקצועיים בגודל 6.0 אינץ

מספריים מספריים מספריים מספריים מקצועיים בגודל 6.0 אינץ

ILS 86.70
סחורה
בחנות

תוצרת נירוסטה של ​​100% פרימיום 6 CR עם עמידות מעולה, עמידה בפני קורוזיה, עמידות לטמפרטורה גבוהה ועמידה ✔ המעוצב הארגונומי של הידית הופך אותה לנוחה ביותר לאחיזה, אחזקה ארוכת שנים ללא עייפות, טיפול נוח. Cond של ידית הנירוסטה מצוידת בבולם זעזועים, שיכול להפחית ביעילות את הבלאי והרעש הנגרמים כתוצאה מהתנגשות הידית. לא קל ליפול ויציב יותר. ✔ עם להב מושקע דק ומשטח חלק, מספריים לשיער לא יפגעו או קצוות שיער מפוצלים. חיתוך חלק מושלם לחיתוך שיער רטוב או יבש. מעוצב למספרות מקצועיות, מספרות, סלונים וחדרי מגורים, המתאים לשימוש ביתי ומקצועי. ★ קל לאחיזה, נוחות לשימוש מספריים של מספריים לעיצוב ארגונומי. חיתוך שיער בצורה חלקה מבלי לגרום לאצבעות מצוקה כלשהי. מפרט : גודל : 6 "אורך מלא : 17 קממטר : 6crhardness : 62 שעות סניף : 25%תוכן חבילה : 1*SHEAR1 STEAR1*SCESTORS SCESSORS1*SCESSORS BAK1*רגולטור המבנה לשימוש : 1. בגלל מוצר זה נבדק בקפדנות לפני שעזב את המפעל, הבורג הותאם למצב המתאים, אנא אל תסתגל בקלות 2. אנא אל תחתוך את האוויר בקלות (כלומר חותך את האוויר) 3 מכיוון שמוצר זה חד מאוד, בבקשה שימו לב לבטיחות במהלך השימוש 4. לאחר השימוש, אנא ניקו את המשקעים על הלהב בזמן, במידת הצורך, החל כמות קטנה של חומר סיכה קריסטל והכניסו אותו לשקית לאחסון.

תכונות מוצר

Size:
6
Full length:
17 CM
Material:
6CR
Hardness:
62HRC
Thinning amount:
25%
Package Contents:
1*Flat shear:
1*Tooth scissors:
1*Scissors bag:
1*Regulator:
Instructions for use:
1. Because this product has been rigorously inspected before leaving the factory, the screw has been adjusted to the appropriate position, please do not easily adjust:
2. Please do not cut the air easily (ie cut the air):
3. Because this product is very sharp, please pay attention to safety during use:
4. After use, please clean up the residue on the blade in time, if necessary, apply a small amount of crystal lubricant and put it in the bag for storage :

מוצרים קשורים