• טרי
מכונת מסיכת פנים, חכמה של מסכות פנים למסיכות פנים לקולגן פירות קולגן ירקות קרם פנים אוטומטי

מכונת מסיכת פנים, חכמה של מסכות פנים למסיכות פנים לקולגן פירות קולגן ירקות קרם פנים אוטומטי

ILS 3.00
סחורה
בחנות

✔ 【ייצור שקט, אוטומטי ופשוט】 מכונת מסכת פנים , עיצוב אילם, אתה יכול לדעת בבירור את התהליך של יצירת המסכה אוטומטית, ותוכל להפעיל אותה בקלות, לחסכון בזמן וחיסכון באנרגיה על ידי לחיצה על כפתור תהליך הייצור לוקח רק 5 דקות, וזו דרך מאוד חסכונית ונוחה להשיג יופי פנים בטוח בבית. ✔ 【מסכה טבעית שונות DIY】 אתה יכול להכין מסכה טבעית בהתאם לעור שלך על ידי מכונת מסכת הפנים, משופעת במיץ פירות וירקות או תה, חלב, חלב סויה, דבש, בירה ויין, שמנים אתרים, עשבי תיבול, פרחים ו ביצים. ההתאמה האישית הפרטית תורמת לשיפור ספיגת התזונה של עור הפנים, ומספקת לך טיפוח עור ירוק, עור הלבנה ושיקום גמישות וחיוניות העור. ✔ 【בטיחות ובריאות】 מכונת מסיכת פנים זו מתאימה לייצור מסכות פנים טבעיות של פירות וירקות, והיא סופר בטוחה ובריאה לשימוש. כשאתה מכין מסכת פנים פירות או ירקות משלך בבית, אתה יכול ליהנות ממנה כרצונך ולהוסיף אותו ליום הספא. זה יספק לך את אפקט הטיפול העור הטוב ביותר, המוקמה וההחלמה של גמישות, כדי להשיג את ההשפעה של הפיכתך ליפה. ✔ 【ניקוי קל】 בעת השימוש בטכנולוגיית הניקוי הסגול, פשוט העבירו את הכפתור למצב הניקוי האוטומטי כדי להסיר את השאריות בתוך מכונת מסכת הפנים. לאחר ניקוי המסכה, אל תדביקו נוזלים בעלי צמיגות גבוהה (כמו חלב, דבש) בתחתית או בתוך מיכל הערבוב. אנא השתמש במברשת הניקוי כדי לנקות את מיכל הערבוב. מומלץ להשתמש בחומרי צמיגות גבוהים כדי לנקות פעמיים. ✔ 【אמצעי זהירות】 אנא קרא את הוראות מכונת המסכה ואמצעי הזהירות בזהירות לפני השימוש. קולגן אינו נכלל ברשימת המוצרים. אתה יכול לרכוש בו זמנית תחת הקישור, שהוא נוח ומהיר. לפני הכנת המסכה, אנא הכן 20 מ"ל מיץ ואז מערבבים את המיץ והמים על פי ההוראות. אתה יכול גם להתייחס ליחסי פורמולה אחרים ב"מדריך היופי "המצורף להכנת מסכת DIY משלך. ✔ 【ייצור שקט, אוטומטי ופשוט】 מכונת מסכת פנים , עיצוב אילם, אתה יכול לדעת בבירור את התהליך של יצירת המסכה אוטומטית, ותוכל להפעיל אותה בקלות, לחסכון בזמן וחיסכון באנרגיה על ידי לחיצה על כפתור. תהליך הייצור לוקח רק 5 דקות, וזו דרך מאוד חסכונית ונוחה להשיג יופי פנים בטוח בבית. ✔ 【מסכה טבעית שונות DIY】 אתה יכול להכין מסכה טבעית בהתאם לעור שלך על ידי מכונת מסכת הפנים, משופעת במיץ פירות וירקות או תה, חלב, חלב סויה, דבש, בירה ויין, שמנים אתרים, עשבי תיבול, פרחים ו ביצים. ההתאמה האישית הפרטית תורמת לשיפור ספיגת התזונה של עור הפנים, ומספקת לך טיפוח עור ירוק, עור הלבנה ושיקום גמישות וחיוניות העור. ✔ 【בטיחות ובריאות】 מכונת מסיכת פנים זו מתאימה לייצור מסכות פנים טבעיות של פירות וירקות, והיא סופר בטוחה ובריאה לשימוש. כשאתה מכין מסכת פנים פירות או ירקות משלך בבית, אתה יכול ליהנות ממנה כרצונך ולהוסיף אותו ליום הספא. זה יספק לך את אפקט הטיפול העור הטוב ביותר, המוקמה וההחלמה של גמישות, כדי להשיג את ההשפעה של הפיכתך ליפה. ✔ 【ניקוי קל】 בעת השימוש בטכנולוגיית הניקוי הסגול, פשוט העבירו את הכפתור למצב הניקוי האוטומטי כדי להסיר את השאריות בתוך מכונת מסכת הפנים. לאחר ניקוי המסכה, אל תדביקו נוזלים בעלי צמיגות גבוהה (כמו חלב, דבש) בתחתית או בתוך מיכל הערבוב.

תכונות מוצר

Item Type:
Face Mask Machine
Material:
ABS + Stainless Steel
Max Rated Power:
90W
Mask Making Temperature:
75-85℃
Working Frequency:
50-60HZ
Color:
White
Weight:
Approx. 870.4g
Function:
Making Various Kinds Masks
Face Mask Machine Operation and use instructions:
Step 1:
Connect the power.
Step 2:
Add pure water and hear a beep, which means that 60ml of water is full, stop adding it.
Step 3:
Add the nutrient solution, and you will hear two beeps, indicating that the 20ml nutrient solution is full and stop adding.
Step 4:
Add collagen.
Step 5:
Press the start button to start making the mask about five minutes.
Step 6:
Hear a continuous dididi sound to indicate that the mask is made, press and hold the diversion key to export the mask liquid to cool.
Step 7:
Press the start button to enter the cleaning mode. At this time, the light with the cleaning pattern on the right side of the mask machine lights up.
Step 8:
Add 80ml of purified water and stop adding after hearing the two beeps.
Step 9:
Press the start button to start cleaning about five minutes (if a viscous nutrient solution is used, clean it with a brush before cleaning).
Step 10:
After cleaning is complete, press the diversion key to export the cleaning liquid.
Package list:
1 x Mask Machine:
1 x Mask Plate:
1 x Cup:
1 x Cleaning Brush:
1 x Adapter Plug:
1 x Plastic Knife:
1 x Manual:

מוצרים קשורים