• טרי
גופרית סבון בר אורגני טבעי טבעוני מסורתי בעבודת יד עתיק-אנטיבקטריאלי, יעיל עבור אקנה-בהחלט אין כימיקלים! סבון טבעי טהור!

גופרית סבון בר אורגני טבעי טבעוני מסורתי בעבודת יד עתיק-אנטיבקטריאלי, יעיל עבור אקנה-בהחלט אין כימיקלים! סבון טבעי טהור!

ILS 9.50
סחורה
בחנות

המוצרים שלנו יש אין כימיקלים, ניחוח או פרפיום, טהור טבעי! המוצרים שלנו הם בעבודת יד בקבוצות קטנות בשיטות מסורתיות. כל המוצרים שלנו הם טבעיים. 100% שמנים צמחיים וגופרית בשימוש. אין תוספים כימיים, צבע ובושם משמשים. מומלץ להשתמש עבור כל גוף ושיער. מתאים לסוג שמנוני. 100% חינם פרבן, סלס, סלס, אלס, סיליקונים, סולפט, יתד, שמן דקלים. זה יעיל מאוד נגד אקנה ואקנה. גופרית מפחיתה את שמנוניות העור. באופן זה הוא מונע סתימת נקבוביות, מונע היווצרות נקודות שחורות ואקנה. זה טוב לאקזמה ופסוריאזיס. זה עוזר לחדש את העור. גופרית היא החלק החשוב ביותר בייצור הקולגן ועוזרת לעור להתחדש. גופרית סבון המוצרים שלנו הם בעבודת יד בקבוצות קטנות בשיטות מסורתיות. כל המוצרים שלנו הם טבעיים, טבעוניים וידידותיים לסביבה. 100% שמנים צמחיים וגופרית בשימוש. לא משתמשים בצבע כימי או בושם. לא נעשה שימוש בחומרים משמרים, מעבים, מקשים או תוספים כימיים. מומלץ להשתמש עבור כל גוף ושיער. מתאים לסוג עור שמנוני. מומלץ לשימוש בכל הגילאים. יתרונות זה יעיל מאוד נגד אקנה ואקנה. גופרית מפחיתה את שמנוניות העור. באופן זה הוא מונע סתימת נקבוביות, מונע היווצרות נקודות שחורות ואקנה. זה עוזר לחדש את העור. גופרית היא החלק החשוב ביותר בייצור הקולגן ועוזרת לעור להתחדש. הוא מספק ברק וחיוניות לשיער. זה נותן חיוניות לשיער שבור ופגום. זה עוזר עודף שיער שמנוני כדי לשמור על איזון השמן. זה מנקה את הקרקפת עמוק ומונע קשקשים. זה מאפשר לשיער לנשום על ידי פתיחת הנקבוביות בקרקפת. הוא משמש לחיסול זיהומים פטרייתיים ודומים שעלולים להתרחש על הקרקפת.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים