• טרי
11 חתיכות פנים קמטים רצועות, תיקוני פנים להסרת קמטים צוואר, חזה, מצח, עיניים, פה, לשימוש חוזר קמטים תיקוני אנטי הזדקנות

11 חתיכות פנים קמטים רצועות, תיקוני פנים להסרת קמטים צוואר, חזה, מצח, עיניים, פה, לשימוש חוזר קמטים תיקוני אנטי הזדקנות

ILS 8.67
סחורה
בחנות

למנוע הזדקנות-זה יכול להגדיל את זרימת דם ולייצר יותר קולגן, אשר יהיה להפחית קמטים אפקט כדי להקל על נפיחות העין וקמטים. הופעת תלמים חזיתיים, סנטר כפול, קווי הבעה וקווי גבות הנגרמים כתוצאה מתנועות פנים חוזרות ונשנות. פנים קמטים תיקון-זה מתיחת הפנים ביעילות מפחית קמטים. דרך פשוטה להחליק קמטים בבטחה. שלנו באיכות גבוהה סיליקון רפידות במהירות תיקון קווים דקים וקמטים שנגרם על ידי הזדקנות עור, צד שינה ואפילו שמש נזק. זה השותף האינטימי המיוחד שלך למניעת קמטים. מלא נגד קמטים כרית ערכת-הכולל נגד קמטים חליפת עבור הפנים, צוואר וחזה, כך את אזורים נוטה קמטים יכול להיות נגד קמטים. כרית חזה זה נועד להפליא כדי למתוח ולהפחית קמטים. סיליקון רפידות יכול לשמש בזמן מנוחה או שינה, מאוד רך, נוח. בטוח חומר-עשוי באיכות גבוהה סיליקון חומר ללא ריח וגירוי. רך וידידותי לעור עיצוב. הערה : המוצר הוא לשימוש חוזר וניתן לניקוי, להסיר אותו עם מים לאחר כל שימוש ולייבש אותו באופן טבעי. קל לשימוש וללבוש-אתה רק צריך לצרף את סיליקון כרית לעיניים שלך או פנים כדי להשיג אפקט התחדשות. הרגיע את העור ביעילות ומיצק אותו על ידי הרמתו.גודל קומפקטי וקל משקל, קל לנשיאה לכל מקום. מפרט : מצב : 100% מותג חדש סוג פריט : מדבקת קמטים חומר : סיליקון כמות : 11-יח ' סט פונקציה : הסרת קמטים, מוצקות, נגד קמטים רשימת חבילה : 1 תיקון קמטים בשד 1 תיקון קמטים במצח 2 תיקוני קמטים בלחי 1 תיקון קמטים בצוואר 6 תיקוני קמטים בעין כיצד להשתמש : 1. נקו את העור תחילה, וודאו שאין לחות או זיעה על הפנים ואל תשתמשו במוצרי טיפוח לעור. (אין סרום, קרם, קרם הגנה, איפור, וכו'). לקלף את מגן פלסטיק ומקל שלנו פנים קמטים תיקוני על הפנים שלך; 3. לאחר כמה שעות, לקחת אותו ואתה יכול גם להשתמש בו בזמן השינה; 4. מומלץ לשימוש בתוך 1-2 שעות בפעם הראשונה ולאחר מכן שימוש זמן יהיה כראוי מורחב בהתאם הסתגלות של עור. הוראות טיפול : 1. לשטוף בעדינות עם מים חמים וסבון כדי להסיר שומן מהכרית. אין להשתמש בכימיקלים, חומרי חיטוי או חומרי ניקוי שוחקים על הכרית. תנו לכרית להתייבש באוויר והניחו במקום נקי. (אין להשתמש מגבת כדי לנגב) 4. לאחר ייבוש, להחליף את פלסטיק אניה כדי להגן על דבק. אין להשתמש על עור רגיש, שרוט או שרוף. אין להשתמש אם ידוע רגישות רפואי-כיתה סיליקון / לא ידוע פעיל עור תנאים.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Wrinkle Sticker
Material:
Silicone
Quantity:
11-pcs/set
Function:
Wrinkle removal, firmness, anti-wrinkle
Package List:
1 x Breast Wrinkle Patch :
1 x Forehead Wrinkle Patch :
2 x Cheek Wrinkle Patches :
1 x Neck Wrinkle Patch :
6 x Eye Wrinkle Patches :
How to Use:
1. Clean your skin first, make sure no moisture or sweat on your face and don't use any skin care products. (NO serum, lotion, sunscreen, makeup, etc.); :
2. Peel off the protective plastic and stick our facial wrinkle patches on your face; :
3. After a few hours, take it off and you can also use it while sleeping; :
4. It is recommended to use within 1-2 hours for the first time and the subsequent use time will be appropriately extended according to the adaptability of the skin. :
Care Instructions:
1. Wash gently with warm water and soap to remove grease from the pad. :
2. Do not use chemicals, disinfectants or any abrasive cleaners on the pad. :
3. Let the pad air dry and place in a clean place. (NO use towel to wipe) :
4. After drying, replace the plastic liner to protect the adhesive. Note:
1. Do not use on sensitive, scratched or burned skin. :
2. Do not use if known sensitivity to medical-grade silicone/unknown active skin conditions. :

מוצרים קשורים