• טרי
לחיות מחמד האת המלטת באופן מיידי מסנני חתול המלטת ניקוי כלים אלקטרוליטי תהליך מתכת חתול האת המלטת כף מתלה

לחיות מחמד האת המלטת באופן מיידי מסנני חתול המלטת ניקוי כלים אלקטרוליטי תהליך מתכת חתול האת המלטת כף מתלה

ILS 67.30
סחורה
בחנות

ידית נוחה : את עמוק שובל חתול האת המלטת תוכנן בקפידה עבור בעלי חתולים זה תואם את עקומת עיצוב של אדם יד. הידית הארוכה יותר לא תיגע בצואה. נירוסטה חומר : זה שובל הוא עשוי נירוסטה, אשר הוא כבד החובה ועמיד. הגוף העיקרי הוא עמיד למים, קל לניקוי, חלודה וקורוזיה עמיד. וו עיצוב : זה נירוסטה חתול האת המלטת יש שני מתכת חורים על ידית, כך את חפירה יכול להיות תלוי כרצונו, וזה הוא נוח לאחסון לאחר יישום. את גודל של את חפירה חור הוא מתאים עבור מגוון רחב של חתול המלטת : את גודל של את חפירה חור של חתול האת המלטת הוא מתאים, ואין בזבוז של נקי חתול המלטת בעת שימוש זה. באופן מלא חלול חול דליפת עיצוב : כאשר ניקוי את חתול המלטת, זה יכול למנוע את גושים קטנים של מלוכלך חתול המלטת מדולף, וזה יכול גם להבטיח כי את נקי חתול המלטת נופל למטה. מפרט : סוג פריט : חתול מחמד המלטת אתים מוצר חומר : נירוסטה גודל : כ.2 אינץ ' (אורך על רוחב על גובה)בבקשה לאפשר 1-2 סנטימטר / 0.8 בטעות למדידה ידניתרשימת חבילה : 1 על סקופ המלטת חתולים הערה : שים לב שהסוג החדש והסוג הישן של מוצר זה יישלחו באופן אקראי, וודא שלא אכפת לך לפני ההזמנה.אם יש לך שאלות או חוסר שביעות רצון עם המוצרים והשירותים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו לפני שעזבתי את משוב אחר, ואנחנו נענה לך בתוך 24 שעות. אם אתה מוצא כי את סדר הוא פחות מ את מוצר, אתה צריך לפנות אלינו ראשון, ואנו הנפקה חוזרת לך בהקדם האפשרי כדי לספק לך את הטוב ביותר באיכות מוצרים ושירותים! תודה רבה לך על התמיכה ושיתוף הפעולה שלך! ! ! אני מאחל לך קניות שמחה ~~~.

תכונות מוצר

Item Type:
Pet Cat Litter Shovel
Product Material:
Stainless Steel
Size:
Approx. 33x15x5.7cm / 13.0x5.9x2.2in (Length x Width x Height)
Please Allow 1-2cm / 0.4-0.8in Error For Manual Measurement:
Package List:
1 x Cat Litter Scoop
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.
If you have any questions or dissatisfaction with our products and services, please feel free to contact us before leaving other feedback, and we will reply you within 24 hours. If you find that the order is less than the product, you need to contact us first, and we will reissue it to you as soon as possible to provide you with the best quality products and services! Thank you very much for your support and cooperation! ! ! I wish you a happy shopping ~ ~ ~ :

מוצרים קשורים