• טרי
כלב מיטת חתול מיטות סופגנייה רך קטיפה לחיות מחמד כרית רגוע לחיות מחמד מיטה, נוח פרווה סופגנייה כרית, שינה משופרת

כלב מיטת חתול מיטות סופגנייה רך קטיפה לחיות מחמד כרית רגוע לחיות מחמד מיטה, נוח פרווה סופגנייה כרית, שינה משופרת

ILS 0.67
סחורה
בחנות

הודות לצורתו העגולה, מיטת הגורים האיכותית שלנו היא אידיאלית עבור חיות מחמד שאוהבות להתכרבל! השפה המוגבהת יוצרת תחושת ביטחון ומספקת תמיכה בראש ובצוואר, ואילו המילוי הסופר רך מציע הקלה בכאבי מפרקים ושרירים *צוואר תומך לקצץ*גבוה יותר לקצץ על קצה היה מהורהר נועד לספק תמיכה שלך ' חיות צוואר וראשים, יוצר תחושה של ביטחון ונוחות. 100% חומרים לא רעילים * סופגניית מיטת קטיפה משתמשת בפוליאסטר עמיד ופרווה מלאכותית יוקרתית משתלבים ליצירת מיטת כלבים מוגבהת פרקטית ונוחה, ומשפרת את הנוחות הכללית של מיטת הכלב. לא מתאים לגורים או כלבים עם מוגזם בקיעת שיניים או לעיסת התנהגות. את אורטופדי חתול וכלב מיטת יש אנטי להחליק מנוקד בד כדי לספק יציבות רצויה, מושלם עבור שלך חתול, או כלב. עיצוב ידידותי למשתמש מעודד כלבים להתכרבל או להשתרע לשינה שלווה ונוחה. כדי לשמור על רכות אנו ממליצים יד לשטוף; 2 גודל כדי לבחור : את 19.7" מיטה לחיות מחמד עבור חתולים או כלבים גזעים עד 20 ק" ג , את 23.6 "מיטה לחיות מחמד עבור חתולים או כלבים גזעים עד 25 ק" ג. חווית לקוח איכותית וטובה יותר תמיד הייתה המטרה שלנו לשאוף אליה. אנחנו רוצים לגרום לכל כלב לנוח ולישון בקלות ולהשאיר חיוך על בעליהם. מפרט : חומר : חיצוני, קטיפה. פנימי, עמ ' כותנה. קוטר חיצוני : 19.7 אינץ 'עבור חיות מחמד במשקל 20 פאונד; 23.6 אינץ' עבור חיות מחמד במשקל 25 פאונד תכונה : 1.המיטות שלנו משתמשות בעיצוב מעגלי כדי ליצור מיטת כלב וחתול סופגניות נוחה ואיכותית אידיאלית לחיות מחמד שאוהבות להתכרבל! השפה המוגבהת יוצרת תחושת ביטחון ומספקת תמיכה בראש ובצוואר, ואילו המילוי הסופר רך מציע הקלה בכאבי מפרקים ושרירים.המיטה לחיות מחמד משתמש החלקה תחתון כדי לשמור את מיטה לחיות מחמד במקום. זה יכול לשמש על אריחים ורצפות עץ ויכול להיות ממוקם בבית / סלון.מיטת הקן ניתנת לכביסה וניתנת לכביסה עם מכונת כביסה ומייבש. חבילה כללה -1 * כלב מיטת מחצלות הערה : 1. בעת פתיחת החבילה, אנא לנער ולהשאיר אותו עבור 1-2 ימים, כי זה עשוי רך פוליאסטר מילוי ומשתמש הרבה מילוי (לא מופץ באופן שווה על כרית), מאוד עבה וסופר רך אסטרים טופס יפה מתערבל דפוס.בדרך כלל אנו ממליצים לשטוף ידיים כדי להקל על הטיפול במיטה ולהקל על חיית המחמד שלכם לשמור על מרחב שינה נוח ונקי. גור או כלב לא מתאים בקיעת שיניים או לעיסה. נא להיות זהיר כאשר לפרוק את חבילה.

תכונות מוצר

Material:
Outer, plush.
Inner, PP cotton. :
Outer diameter:
19.7inch for 20 lbs pets; 23.6inch for 25lbs pets
Feature:
1.Our beds use a circular design to create a comfortable, high-quality donut cuddler dog and cat bed is ideal for pets who love to curl up! The raised rim creates a sense of security and provides head and neck support, while the super-soft filling offers joint and muscle pain relief. :
2.The pet bed uses a non-slip bottom to keep the pet bed in place. It can be used on tiled and hardwood floors and can be placed in the home / living room. :
3. Washable.The nest bed is washable and can be washed with a washing machine and dryer. :
Package Included:
-1*Dog Bed Mats:
Note:
1. When opening the package, please shake and leave it for 1-2 days, because it is made of soft polyester filling and uses a lot of filling (not evenly distributed on the cushion), very thick and super soft Esters form a beautiful swirling pattern. :
2.We usually recommend washing your hands to make the bed easy to care for and make it easier for your pet to maintain a comfortable and clean sleeping space. :
3. Puppy or dog not suitable for teething or chewing. :
5. Please be careful when unpacking the package. :

מוצרים קשורים