• טרי
ZRSJ מסוגנן ועמיד קופסת מלטה סגורה מלאה, ציוד לחתולים מוגן עליון, המגירה, שירותים גדולים גדולים בסיר עבור

ZRSJ מסוגנן ועמיד קופסת מלטה סגורה מלאה, ציוד לחתולים מוגן עליון, המגירה, שירותים גדולים גדולים בסיר עבור

ILS 76.25
סחורה
בחנות

● קל לניקוי : פשוט הוציאו את המגש וזרקו אותו; לכל מגש מכסה שניתן להשליך במהירות מגשים חד פעמיים מרופדים בפלסטיק כדי למנוע נזילות ולשמור על נקייה של הרצפה. ● בטיחות : מחצלת המלטה של ​​החתול משתמשת בחומר שאינו החלקה כדי לתקן את אגן המלטה של ​​החתולים במצב ראוי כדי להבטיח בטיחות חיות מחמד. ● עמיד : עשוי מחומרים יציבים, מלטת חתלתול יכולה לעסוק בלעיסה, אחיזה, קרע, נוזלים וכל סוג אחר של נזק שהחתלתול עשוי לנסות. ● פח אשפה יציב : הקצה הגבוה של סל האשפה הזה עוזר לתקן את כרית האשפה במקום ומפחית את פיזור האשפה. הכניסה של מגש המלטה של ​​החתול נמוכה יותר, וזה נוח לבחירה והצבה. ● לאחר המכירה : אנו שואפים לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר. אם אינך מרוצה לחלוטין, אנא צור איתנו קשר ונפתור את הבעיה שלך כאן. ● קל לניקוי : פשוט הוציאו את המגש וזרקו אותו; לכל מגש מכסה שניתן להשליך במהירות. מגשים חד פעמיים מרופדים בפלסטיק כדי למנוע נזילות ולשמור על נקייה של הרצפה. ● בטיחות : מחצלת המלטה של ​​החתול משתמשת בחומר שאינו החלקה כדי לתקן את אגן המלטה של ​​החתולים במצב ראוי כדי להבטיח בטיחות חיות מחמד. ● עמיד : עשוי מחומרים יציבים, מלטת חתלתול יכולה לעסוק בלעיסה, אחיזה, קרע, נוזלים וכל סוג אחר של נזק שהחתלתול עשוי לנסות. ● פח אשפה יציב : הקצה הגבוה של סל האשפה הזה עוזר לתקן את כרית האשפה במקום ומפחית את פיזור האשפה. הכניסה של מגש המלטה של ​​החתול נמוכה יותר, וזה נוח לבחירה והצבה. ● לאחר המכירה : אנו שואפים לספק לך את המוצרים האיכותיים ביותר. אם אינך מרוצה לחלוטין, אנא צור איתנו קשר ונפתור את הבעיה שלך כאן. העיצוב קל לניקוי ולשמור על החתול שלך נקי וריחני בכל הזמנים : שירותים כלבים זה יכולים לעזור לאמן את הכלב שלך להשתין ולהתכונן באופן קבוע בבית מבלי להלכלך את הבית. תוצרת פלסטיק באיכות גבוהה, עמידה. מראה הרהיטים משתלב בעיצוב הבית שלך. העיצוב הסגור למחצה מונע מלטש חתולים לעלות על גדותיו ושומר על נקייה של הבית בכל עת. עיצוב הגדר המוגבה מונע מלטש חתול ליפול בחוץ בעת השלכת חול. קל לפרק ולנקייה, קל לשימוש . פרט : שם : מלטת חתול פדמנטית : תוצר פלסטיק גודל : 16.3 אינץ '(43 * 53 * 39 ס"מ) כלבים רלוונטיים : מתאים לכלבים קטנים ובינוניים וחתולים : בגלל ההבדל בהשפעות תצוגה ותאורה, הצבע בפועל של הפרויקט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע המוצג בתמונה.

תכונות מוצר

Name:
cat litter pad
material:
plastic
Product size:
16.9 * 20.8 * 15.3 inches (43 * 53 * 39 cm)
Applicable dogs:
suitable for small and medium-sized dogs and cats
note:
Due to the difference in display and lighting effects, the actual color of the project may be slightly different from the color shown on the picture. Thank you!:
Due to manual measurement, please allow slight measurement deviation.:
This kind of litter box provides sufficient space for cats to play comfortably, and is very suitable for small cats or kittens. :

מוצרים קשורים