• טרי
מודול ממסר נעילה עצמית מודול ממסר ביניים יחיד מודול ממסר ביניים רכיבים אלקטרוניים

מודול ממסר נעילה עצמית מודול ממסר ביניים יחיד מודול ממסר ביניים רכיבים אלקטרוניים

ILS 3.00
סחורה
בחנות

שימושים רחבים : משמשים לבקרה על מכשירי חשמל ביתיים, בקרה על מנורות שונות בבית, בקרה על ציוד מפעל, המתאימה לשליטה על בקרת זרם נמוך שונה מתח גבוה ומוצרי חשמל גבוהים ביצועים גבוהים : שימוש במיקרו -מחשב שבב יחיד לבקרה, ביצועים יציבים ואמינים, עמידות בפני הפרעות חזקות, ללא הפעלת שווא, עדיפה בהרבה מ- CD4013. עבודה יציבה : צינור ווסת מתח ההספק הגבוה מספק מתח מספיק ויציב, ויש מספיק חורי פיזור חום בכדי להבטיח עבודה יציבה ואמינה במשך זמן רב. הגנה : עם דיודה להגנה מפני אספקת חשמל למניעה הפוכה, ואספקת חשמל הפוכה לטווח הקצר לא תגרום נזק למודול הממסר של נעילה עצמית. קל לשימוש : ניתן לחבר את ההדק גם למתג ההדק החיצוני. מודול הממסר של נעילה עצמית מצויד בבלוק וחוט מסוף, וזה נוח יותר לשימוש. שימושים רחבים : משמשים לבקרה על מכשירי חשמל ביתיים, בקרה על מנורות שונות בבית, בקרה על ציוד מפעל, המתאימה לשליטה על בקרת זרם נמוך שונה מתח גבוה ומוצרי חשמל גבוהים. ביצועים גבוהים : שימוש במיקרו -מחשב שבב יחיד לבקרה, ביצועים יציבים ואמינים, עמידות בפני הפרעות חזקות, ללא הפעלת שווא, עדיפה בהרבה מ- CD4013. עבודה יציבה : צינור ווסת מתח ההספק הגבוה מספק מתח מספיק ויציב, ויש מספיק חורי פיזור חום בכדי להבטיח עבודה יציבה ואמינה במשך זמן רב. הגנה : עם דיודה להגנה מפני אספקת חשמל למניעה הפוכה, ואספקת חשמל הפוכה לטווח הקצר לא תגרום נזק למודול הממסר של נעילה עצמית. קל לשימוש : ניתן לחבר את ההדק גם למתג ההדק החיצוני. מודול הממסר של נעילה עצמית מצויד בבלוק וחוט מסוף, וזה נוח יותר לשימוש. מפרט : סוג פריט : עיצוב עצמאי -דו -מודולמי : רכיבים אלקטרוניים עיצוב עיצוב : עיצוב לוח כפול PCBSPURSPLESS זרם : יותר מ- 100 MALOAD : 250 V 10 A AC או 30 V 10 A DCHOW לשימוש : Press Thetrigger Button, Therelayiscledlocked, Croptagain, there Leleysdistrettonsttenttent. 1 x מודולנוזה נעילה עצמית : אספקת החשמל נדרשת על ידי דיאגרמת הקו, ולא ניתן להפוך אותה. למרות שיש מעגל הגנה, לא ניתן להפוך אותו למשך זמן רב.

תכונות מוצר

Item Type:
SelfLockingRelayModule
Material:
Electronic Components
Panel Design:
Double Panel Design PCB
Supply Current:
Greater than 100mA
Load:
250V 10A AC or 30V 10A DC
How to Use:
Pressthetriggerbutton,therelayisclosedandlocked,pressagain,therelayisdisconnected,canalsoconnectexternaltriggerswitchandtriggerwithlowlevel.:
Package List:
1 x Self Locking Relay Module:
Note:
The power supply is required by the line diagram, and cannot be reversed. Although there is protection circuit, cannot be reversed for a long time.:

מוצרים קשורים