• טרי
מדחום מקורה של NJZY דיגיטלי LCD LCD חיישן לחות לחות חדר בית חדר היגרומטר שעון מעורר

מדחום מקורה של NJZY דיגיטלי LCD LCD חיישן לחות לחות חדר בית חדר היגרומטר שעון מעורר

ILS 85.70
סחורה
בחנות

★ רב פונקציה : כולל זמן, תאריך, שנה, תצוגת שעון מעורר, לחות מקורה ותצוגת טמפרטורה ★ קל לקריאה : תצוגה גדולה עם מספר גדול של מספרים אומרת לך את הטמפרטורה והלחות המדויקים בזמן אמת של הסביבה שלך. ★ חומר : עשוי מחומר ABS באיכות גבוהה, עמיד ועמיד בפני השפעה. ★ יישום : בשימוש נרחב במשרד שלך, בסלון, במטבח, בחדר התינוקות וכו '★ המחויבות שלנו : . אם יש לך שאלות, אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל ונענה לך תוך 24 שעות. חפש את שם המותג שלנו, הזן את החנות שלנו וראה מוצרים נוספים. ★ רב פונקציה : כולל זמן, תאריך, שנה, תצוגת שעון מעורר, לחות מקורה ותצוגת טמפרטורה. ★ קל לקריאה : תצוגה גדולה עם מספר גדול של מספרים אומרת לך את הטמפרטורה והלחות המדויקים בזמן אמת של הסביבה שלך. ★ חומר : עשוי מחומר ABS באיכות גבוהה, עמיד ועמיד בפני השפעה. ★ יישום : בשימוש נרחב במשרד שלך, בסלון, במטבח, בחדר התינוקות וכו '★ המחויבות שלנו : . אם יש לך שאלות, אתה יכול לשלוח לנו דוא"ל ונענה לך תוך 24 שעות. חפש את שם המותג שלנו, הזן את החנות שלנו וראה מוצרים נוספים. מפרט : שעון קריסטל : טווח שעון של 12 שעות : -10-70 ℃ דיוק טמפרטורה : ± 1 ℃ (1.8 ℉) רזולוציית טמפרטורה : 0.1 ℃ טווח לחות : 20%RH-90%דיוק Rhhumity : ± 5%רזולוציית Rhhuitity : 1 %סוללה : 1*3 V CR2032 סוללה (לא כלולה) גודל המסך : 3.2 אינץ 'חומר : ABS גודל פלסטיק פלסטי חיישן טמפרטורת הסביבה וחיישן לחות, הנתונים מוצגים כגילוי, רעננים כל 10 שניות . סמל השעון מוצג על המסך הקבוע וניתן להגדיר את הזמן בחופשיות . יש כפתור זמן בצד של המוצר. לחץ והחזק לקדימה מהירה.

תכונות מוצר

Crystal clock:
12-hour clock
Temperature range:
-10-70℃
Temperature accuracy:
±1℃ (1.8℉)
Temperature resolution:
0.1℃
Humidity range:
20%RH-90%RH
Humidity accuracy:
±5%RH
Humidity resolution:
1%
Battery:
1*3V CR2032 battery (not included)
Screen size:
3.2 inches
Material:
ABS plastic
Appearance size:
8.1*7.1*1cm/3.19*2.8*0.39
Colors:
White, Black
Instructions:
1. Automatic real-time monitoring based on the ambient temperature sensor and humidity sensor, the data is displayed as detection, refreshed every 10 seconds.:
2. The clock icon is displayed on the fixed screen, and the time can be set freely.:
3. There is a time button on the side of the product.:
4. Press the hour hand to blink once to set the hour, long press to fast forward.:
5. After the setting is completed, it will automatically jump to the minute hand blinking, that is, you can set the minutes, press and hold to fast forward.:
6. After the setting is completed, it will automatically enter the normal state after staying for 5 seconds.:

מוצרים קשורים