• טרי
מחזיק גליל טואלט, מחזיק נייר טואלט, מחזיק נייר טואלט קיר הרכבה מחזיק גליל טואלט מחזיק נירוסטה מחזיק רקמת אמבטיה עם מתלה

מחזיק גליל טואלט, מחזיק נייר טואלט, מחזיק נייר טואלט קיר הרכבה מחזיק גליל טואלט מחזיק נירוסטה מחזיק רקמת אמבטיה עם מתלה

ILS 44.61
סחורה
בחנות

? מעשי : מחזיק גליל רקמות אמבטיה קיר זה עם כיסוי חוסך שטח ולגישה נוחה תוך שמירה על הגליל מאבק והוכחת חיית מחמד זה מלוטש ומתוחכם בעיצוב מתאים למגוון רחב של חדרי אמבטיה. ? חומר פרימיום : מיוצר על ידי SUS 304 נירוסטה של ​​SUS 304, עובי 1.5 מ"מ (1/16), ומבטיח את עמידותו ואת אמינותו. לעולם אל תחליד בשום פנים ואופן, מעבדה נבדקה ונבנתה להימשך לנצח. ? עיצוב מודרני ומסוגנן : מחזיק נייר הטואלט שלנו עמיד למים, חסין חלודה ועמיד בפני קורוזיה. מתלה מגבות הנייר המותקן על הקיר שלנו כמעט מתאים לסגנונות דקורטיביים, מוסיף יופי לחדר האמבטיה שלך ומפחית ניקיון מעצבן, מטבח, חדר שינה, שירותים. ? עיצוב זרוע פתוחה להחלפת נייר קל : העיצוב של הזרוע הפתוחה של מחזיק הנייר מקל על החלפת גלילי נייר. אין צורך לטרוח עם מנגנוני קפיץ קשים : פשוט החלק את הגלילה המשומשת מהזרוע, ולהחליק על גליל חדש. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תודה שבאת, מאחל לך חיים מאושרים !. ? מעשי : מחזיק גליל רקמות אמבטיה קיר זה עם כיסוי חוסך שטח ולגישה נוחה תוך שמירה על הגליל מאבק והוכחת חיית מחמד. זה מלוטש ומתוחכם בעיצוב מתאים למגוון רחב של חדרי אמבטיה. ? חומר פרימיום : מיוצר על ידי SUS 304 נירוסטה של ​​SUS 304, עובי 1.5 מ"מ (1/16), ומבטיח את עמידותו ואת אמינותו. לעולם אל תחליד בשום פנים ואופן, מעבדה נבדקה ונבנתה להימשך לנצח. ? עיצוב מודרני ומסוגנן : מחזיק נייר הטואלט שלנו עמיד למים, חסין חלודה ועמיד בפני קורוזיה. מתלה מגבות הנייר המותקן על הקיר שלנו כמעט מתאים לסגנונות דקורטיביים, מוסיף יופי לחדר האמבטיה שלך ומפחית ניקיון מעצבן, מטבח, חדר שינה, שירותים. ? עיצוב זרוע פתוחה להחלפת נייר קל : העיצוב של הזרוע הפתוחה של מחזיק הנייר מקל על החלפת גלילי נייר. אין צורך לטרוח עם מנגנוני קפיץ קשים : פשוט החלק את הגלילה המשומשת מהזרוע, ולהחליק על גליל חדש. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו. תודה שבאת, מאחל לך חיים מאושרים !. מפרט : מוצר : נייר טואלט Holdermatient : נירוסטה שיטת התקנת נירוסטה : התקנת בורג צבע : שחור, זהב מוברש, כרומפילס כלול : מחזיק נייר טואלט x 1 אריזת ברזל x 1 משטחים ניתנים לניתוח : משטח נקי, יבש וחלק כמו אריחי קרמיקה, אבן שיש, מתכת, מתכת וכו 'הקפידו לנקות ולייבש את משטחי הקיר לפני ההתקנה. אך לא רק את שירות ה- Wallscustomer הללו : אם המוצר שלך הוא פגם ביצרן, אנו רוצים לשפר את החוויה שלך על ידי מתן תחליף או החזר כספי.

תכונות מוצר

Product:
Toilet Paper Holder
Material:
Stainless Steel
Installation Method:
Screw Installation
Color:
Black, Brushed Gold, Chrome
Package Included:
Toilet paper holder x 1:
Screw pack x 1:
Applicable Surfaces:
Clean, dry, and smooth wall surface such as ceramic tiles, marble stone, metal etc. Make sure to clean and dry the wall surfaces before installation. But not limited to these walls
Customer Service:
If your product is has a manufacturer defect, we want to improve your experience by giving you a replacement or refund. For a minimum of 1 after the date of purchase, we promise to cover any manufacturer defects your product may have.:
E-mailed Response in 24 hours:
Any question, please feel free to contact our world-class customer service via 's email system, friendly support team for quick solutions. :

מוצרים קשורים