• טרי
JF-XUAN נייר מגבות מחזיק חדר אמבטיה מחזיק מעמד למשקל כבד קל להתאמה לחלל שומר נייר מגבת וו נירוסטה נירוסטה חזקה מדבק מגבת

JF-XUAN נייר מגבות מחזיק חדר אמבטיה מחזיק מעמד למשקל כבד קל להתאמה לחלל שומר נייר מגבת וו נירוסטה נירוסטה חזקה מדבק מגבת

ILS 266.71
סחורה
בחנות

חומר פרימיום : חומר נירוסטה בדרגה גבוהה, מים וחלודה, מבטיחים יופי, איכות ואריכות חיים, התנגדות לשריטות יומיות, קורוזיה וטיפוח התקנה קלה : ניתן להתקין בכל משטח חלק, אריחי קרמיקה, זכוכית, זכוכית חלבית, עץ חלק, שיש, אנא אל תדביקו את המדף על קירות צבועים או ניירות קיר. התקנה מהירה ללא צורך קידוח, דבק ננו רב עוצמה המציע מיסב ויכולת חזקה. מסודר ומסודר : קישט את המטבח או האמבטיה שלך עם מחזיק מגבת נייר עם מדף, שמור על המטבח או האמבטיה שלך נקי ומסודר. התקנה קלה להסרה והתקנה מחדש : עיצוב ניתוק לעמוד בדרישות השונות שלך, מדף בודד התואם לצנצנת תיבול, או מדף עם מחזיק מגבת נייר התואם לנייר מטבח, וחוסך מקום על משטח השיש, ניתן לפרק אותו ולהתאים אותו בהתאם לצרכים שלך. חומר פרימיום : חומר נירוסטה בדרגה גבוהה, מים וחלודה, מבטיחים יופי, איכות ואריכות חיים, התנגדות לשריטות יומיות, קורוזיה וטיפוח. התקנה קלה : ניתן להתקין בכל משטח חלק, אריחי קרמיקה, זכוכית, זכוכית חלבית, עץ חלק, שיש, אנא אל תדביקו את המדף על קירות צבועים או ניירות קיר. התקנה מהירה ללא צורך קידוח, דבק ננו רב עוצמה המציע מיסב ויכולת חזקה. מסודר ומסודר : קישט את המטבח או האמבטיה שלך עם מחזיק מגבת נייר עם מדף, שמור על המטבח או האמבטיה שלך נקי ומסודר. התקנה קלה להסרה והתקנה מחדש : עיצוב ניתוק לעמוד בדרישות השונות שלך, מדף בודד התואם לצנצנת תיבול, או מדף עם מחזיק מגבת נייר התואם לנייר מטבח, וחוסך מקום על משטח השיש, ניתן לפרק אותו ולהתאים אותו בהתאם לצרכים שלך. גודל : גודל חופשי צבע : פלדה ללא לבן : נירוסטה באיכות גבוהה וגימור מוברש; עמידות בפני חלודה וקורוזיה; משטח מבריק וחומר עמיד. עשויה מדבקה עצמית דביקה חזקה, יציבה ועמידה בפני מים. התקנה קלה : ניתן להתקין את מחזיק מגבת הנייר העצמי ללא קידוח או להכין חורים בקיר. פשוט קלף מהסרט והדביק את הוו על משטח חלק. רלוונטי : ניתן להשתמש בעל נייר טואלט דבק עצמי רק על משטחים חלקים כמו זכוכית, עץ, אריחי קרמיקה, מראות, משטחי מתכת חלקים וכו '. אנא אל תעשה הדביק אותו על קיר שקל ליפול, כמו קיר טיח או קיר טפט וכו ', אחרת זה לא יהיה חזק. מפרט : שם : מחזיק מגבת נייר אמבטיה. צבע יכול להיות שונה במקצת בגלל כיול הצבעים של כל צג בודד .2 למדידות ידניות, יתכן שיש שגיאה של 1-3 ס"מ, שהיא תופעה רגילה .3 הדבק הזה אינו ניתן לשימוש חוזר, אנא החזיקו לפחות 5 שניות ואל תשים שום דבר על המדף תוך 24 שעות.

תכונות מוצר

Name:
Bathroom paper towel holder.
Color:
white.
Note:
1.Color might be slightly different due to the color calibration of each individual monitor.:
2.Due to manual measurements, there may be a 1-3 cm error, which is a normal phenomenon.:
3.Thank you Compatible with your understanding!:
Attention:
Please note that adhesive is NOT reusable,Please hold on 5 seconds at least and don't put anything on the shelf within 24 hours.
After-sales service:
Your satisfaction is our first priority, we take care of all quality-related issues with a REPLACEMENT OR FULL REFUND,if you encounter any problem while using, please never hesitate to send email to us and we will make it all right Compatible with you.
Package include:
1x bathroom paper holder.
Dear customers, there are so many products in this shop, you can choose your favorite products here. We will provide you with quality products and services. If you have any questions about the product, please contact us in time. :

מוצרים קשורים