• טרי
ידית ארון מעודנת ידית ארון ידיות ארון ידית עץ טבעי מטפלת ידיות בסיס פליז על ידיות ארונות המגירה רוכסנים מושכת,

ידית ארון מעודנת ידית ארון ידיות ארון ידית עץ טבעי מטפלת ידיות בסיס פליז על ידיות ארונות המגירה רוכסנים מושכת,

ILS 2.00
סחורה
בחנות

?חומרים? ידיות המגירה שלנו עשויות מעץ + חומרי פליז, יפים וידידותיים לסביבה ועמידים, לעץ יש מרקם אחיד, אינו קל לפיצוח ועיוות בקלות, לרסס עץ צבע יש עמידות בפני קורוזיה, בסיס פליז, בסיס מוצק, יציב ועמיד , לא קל ליפול מגע נוח? ידיות מעץ מעוצבות ארגונומית לאחיזה קלה, נוחות ומשיכה קלה. ?קל להתקנה? שיטת ההתקנה של ידית הארון פשוטה מאוד. קבע את המיקום שיש להתקין, השתמש במברג פיליפס ואבטח עם ברגים מתאימים. ניתן להשלים את ההתקנה תוך מספר שניות. מגוון רחב של יישומים? הוא משמש בעיקר לדלת ארון, שידה, דלת ארון, מגירת שולחן וכו 'במקביל יש לו פונקציות דקורטיביות. מחליף את ידית המשיכה הישנה או השבורה שלך. אם יש לך צרכים אחרים, אנא צור איתנו קשר באמצעות דואר אלקטרוני, אנחנו תמיד בשירותך, תודה על חסותך ומאחל לך חיים מאושרים!. מפרט : שם מוצר : ידיות עץ לארונות מטבח חומר : עץ + פליז בסיס : קוטר 14 מ"מ, 35 מ"מ אורך גובה : 70 מ"מ/140 מ"מ/180 מ"מ/220 מ"מ/295 מ"מ/390 מ"מ חור : חור יחיד/96 מ"מ/128 מ"מ/160 מ"מ/224 מ"מ/320 מ"מ משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח משלוח. : ידיות דלת 1x, Dright Sdescription : 1. לעץ יש מרקם אחיד, אינו קל לפיצוח ולעוות בקלות. בסיס פליז, בסיס מוצק, יציב ועמיד, לא קל ליפול . יכול להחליף את ידית הדלת הישנה או השבורה שלך, המתאימה לדלת ארון, שידה, מגירה, ארון וכו '. יש לנו ידיות שונות לבחירתך. הידיות מסופקות עם ברגי פליז הרכבה של 25 מ"מ. מתאים ללוחות עץ עבים של 5-20 מ"מ. אנא מודד את עובי הלוח שלך לפני שתבצע הזמנה. אם העובי אינו תואם את הברגים המחוברים, אנא רכשו את האורך המתאים. תזכורת ידידותית : 1. בגלל המדידה הידנית, יתכן שיש שגיאה בגודל קל. מקווה שתוכלו להבין, תודה . אנא הזכיר כי אפקטים של תאורה נאותים והגדרות הבהירות/ניגודיות של צג וכו ', הצבע בפועל עשוי להיות שונה במקצת מהתמונה. לפתור את זה בצורה מושלמת, אם אינך מרוצה, אנא צור איתנו קשר.

תכונות מוצר

Product name:
wooden handles for kitchen cabinets
Material:
wood + brass base
Size:
14mm diameter, 35mm height
Total length:
70mm/140mm/180mm/220mm/295mm/390mm
Hole spacing:
single hole/96mm/128mm/160mm/224mm/320mm
Scope of delivery:
1x door knobs, screws
Description:
1. The wood has a uniform texture, is not easy to crack and deform easily. Brass base, solid base, firm and durable, not easy to fall off.:
2.Can replace your old or broken door handle, suitable for cabinet door, dresser, drawer, cupboard, etc. We have different handles for you to choose from.:
3. The handles are supplied with 25mm mounting brass screws. Suitable for 5-20mm thick wooden boards. Please measure the thickness of your board before placing an order. If the thickness does not match the screws attached, please purchase the appropriate length.:
Friendly reminder:
1. Due to manual measurement, there may be slight size error. Hope you can understand, thank you.:
2. Please be reminded that due lighting effects and monitor's brightness/contrast settings etc, the actual color may be slightly different from the picture.:
3.Delivery time 15-25 days, if you have any questions, you can email us, we will help you solve it perfectly, if you are not satisfied, please contact us. :

מוצרים קשורים