• טרי
שד שיפור קרם, 40 גרם צמחונות ג ' ינסנג הגדלת חזה קרם, שד מיצוק הרמת קרם, שד מתפיחה קרם, גלוי שד התרוממות תוצאות, יעילות

שד שיפור קרם, 40 גרם צמחונות ג ' ינסנג הגדלת חזה קרם, שד מיצוק הרמת קרם, שד מתפיחה קרם, גלוי שד התרוממות תוצאות, יעילות

ILS 6.70
סחורה
בחנות

צמחוניותגיוס השד ושיפור : הוא עשוי צמחוניותתמציות צמחים אשר אין תופעות לוואי פיתוח משני : אתה תהיה בטוח יותר ויש לך חיים טובים יותר והזדמנויות. שיש מושלם גוף צורת עם בכושר שד ולשפר את יבש, גס ולשחרר בעיה. בניגוד לאפשרויות כירורגיות פולשניות, צמחוניותמהות הגדלת חזה היא קרם צמחוני בטוח יותר המיושם באופן מקומי. יעיל : זה עוזר כדי הרמת חזה, משרד שד, שד לשפר, שד הגדלת. צמחוניותגיוס השד ושיפור : הוא עשוי צמחוניותתמציות צמחים אשר אין תופעות לוואי. יעיל : זה עוזר כדי הרמת חזה, משרד שד, שד לשפר, שד הגדלת. שיש מושלם גוף צורת עם בכושר שד ולשפר את יבש, גס ולשחרר בעיה. בניגוד לאפשרויות כירורגיות פולשניות, צמחוניותמהות הגדלת חזה היא קרם צמחוני בטוח יותר המיושם באופן מקומי. פיתוח משני : אתה תהיה בטוח יותר ויש לך חיים טובים יותר והזדמנויות.מפרט : סוג פריט : הגדלת חזה קרם מרכיבים : מים, גליצרין, שמן מינרלי, תמצית פרח רוזה, מסטיק קסנטן, חומצה סטארית גליצריל, אלכוהול, יתד-100 סטיראט, תמצית שיבולת שועל, טרמלה extract.Net תוכן : 40 גרםחיי שירות : 3 שנהחבילה משקל : כ. 63 גרםחבילה כולל : 1 * הגדלת חזה קרםהערה : שימוש חיצוני. אם כל אי נוחות מתרחשת, בבקשה להפסיק את השימוש. לאחסן אותו במקום קריר ויבש.אנא הערה כי את סוג חדש וישנים סוג של מוצר זה יישלח באופן אקראי, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.

תכונות מוצר

Item Type:
Breast Enlargement Cream
Ingredients:
Water, glycerin, mineral oil, ROSA flower extract, xanthan gum, stearic acid Gliceryl, alcohol, PEG-100 stearate, oat extract, tremella extract.
Net Content:
40 g
Service Life:
3 Year
Package Weight:
Approx. 63 g
Package Include:
1 * Breast Enlargement Cream:
Note:
External use. If any discomfort occurs, please stop using. Store it at cool and dry place.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

מוצרים קשורים