• טרי
חם מים בקבוק סרוג כיסוי חם מים תיק סרוג כיסוי גדול חם מים תיק סוודר עבור 2000 מ ל חם מים תיק קלרט סרוג חם מים בקבוק סוודר.

חם מים בקבוק סרוג כיסוי חם מים תיק סרוג כיסוי גדול חם מים תיק סוודר עבור 2000 מ ל חם מים תיק קלרט סרוג חם מים בקבוק סוודר.

ILS 3.00
סחורה
בחנות

פונקציה : את סרוג חם מים בקבוק סוודר נועד לבודד שלך חם מים תיק כיסוי כדי לשמור אותו חם יותר עבור יותר קל לניקוי : את רך חם בקבוק כיסוי הוא רחיץ ושימוש חוזר, ובכך אתה יכול לנקות אותו בקלות. חומר : את מים חמים בקבוק כיסוי עשוי עמיד ויציב אקריליק הוא מזיק וארוך טווח, גם חם ורך. יישום : כיסוי סרוג שקית מים חמים מתאים באופן מושלם עבור 2000 מ ל (31 על 20 ס מ) שקית מים חמים. מתנה : את מים חמים תיק מגן הוא אמור להיות מתנה מושלמת בחירה לחברים ובני משפחות. תיאור : אתה יכול להשתמש חם מים תיק סרוג כיסוי עם מים חמים גומי בקבוק בחורף, וסרוג חם מים בקבוק סוודר יהיה להפוך את התחממות טמפרטורת שומר יותר, ולהגן על היד שלך מכאב של חם משטח. סוודר בקבוק המים החמים הסרוג הוא בחירת מתנה מושלמת. תכונות : מים חמים תיק סרוג כיסוי-צבע : קלרט. - חומר : אקריליק. - גודל : 31 על 20 סנטימטר/12. מפרט מוצר : 2000 מיליליטר הערות : בשל אור ומסך הגדרת הבדל, הצבע של הפריט עשוי להיות מעט שונה מהתמונות. בבקשה לאפשר קל ממד הבדל בשל מדידה ידנית שונה. חבילה כולל 1 * מים חמים תיק סרוג כיסוי.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים