• טרי
מחצלות אמבטיה לסטים לאמבטיה, שטיחי אמבטיה 2 חלקים,שטיחי רצפת שניל רכים עבים, מחצלות מקלחת ללא החלקה שפשפת סופגת מים במיוחד.

מחצלות אמבטיה לסטים לאמבטיה, שטיחי אמבטיה 2 חלקים,שטיחי רצפת שניל רכים עבים, מחצלות מקלחת ללא החלקה שפשפת סופגת מים במיוחד.

ILS 0.33
סחורה
בחנות

16 על 24" פלוס 16 על 47" - חיטה שטיחי אמבטיה משתמשים בחוט איכותי יותר לחוויית משתמש טובה יותר.הגודל של 16 "על 24" שוקל כ 1 פאונד (460 גרם). הגודל של 16 "על 47" שוקל כ 1.9 פאונד (864 גרם). המוך העבה מבטיח את נוחות כפות הרגליים. סופר סופג* המוך בגובה 1.5 אינץ ' יספוג במהירות את הלחות מהרגליים, וחדר האמבטיה יישאר יבש לאורך זמן. *תחתון נגד החלקה * התחתון מאמץ חומר דבק חם להמיס, טכנולוגיה חדשה, שיכולה להפוך את השטיחים לאנטי החלקה ויציבים. חומר למחזור * החוט של מחצלת האמבטיה עשוי מסיבים חלולים הניתנים למחזור, שהם ידידותיים יותר לסביבה. *הוראות טיפול* תמיכה מכונת לשטוף. ייבוש בטמפרטורה נמוכה. *מערכת לאחר מכירה מושלמת לספק ללקוחות שירות לאחר מכירה מושלם היא המטרה שלנו. אם אתה מוצא בעיות איכות או לא מרוצה עם המוצרים שלנו לאחר שקבל את הסחורה, אנא פנה אלינו בהקדם האפשרי. אנו מספקים שירותי החזרה והחלפה ללא תנאי. עשוי גבוהה-צפיפות שניל סיבים, סופר סופג. כשאתה יוצא מחדר האמבטיה, הוא סופג במהירות את הלחות מכפות הרגליים. לא מרטיב את הרצפה. האחורי של רצפת מחצלת הוא האחרון חם להמיס דבק טכנולוגיה. את אנטי להחליק ביצועים הוא השתפר מאוד. זה יכול להתאים טוב יותר לרצפה ולא יזוז בקלות. אנו מספקים ללקוחות שטיחי רצפת שניל בצפיפות גבוהה במיוחד, ובד השניל הרך הופך אותך לנוח מאוד לדרוך עליו ברגליים יחפות. מתאים לכל משפחה שאוהבת את החיים. תומך בכביסה חוזרת במכונת הכביסה. לאחר ייבוש, שכב להתייבש.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים