• טרי
כלי מטבח מחזיק קיר קיר רכוב מדף אמבטיה דבק עצמי מעקה מטבח עם וו ללא קידוחים עם מתלה מגבת אלומיניום לשירותים לשירותים,

כלי מטבח מחזיק קיר קיר רכוב מדף אמבטיה דבק עצמי מעקה מטבח עם וו ללא קידוחים עם מתלה מגבת אלומיניום לשירותים לשירותים,

ILS 11.20
סחורה
בחנות

עמיד וקל לניקוי-תוצרת אלומיניום בחלל, הוא יכול לעמוד בשריטות יומיומיות, קורוזיה ושינוי צבע, המתאים לסביבות רטובות, בהירות וחלקות, ללא נקודות חדות ולא יפגע בידיים שלך בעת הניקוי שתי שיטות התקנה-1. ניתן להתקין את וו הקיר עם הדבק הכלול מבלי לדאוג לפגיעה בקיר. (הערה-אנא השתמש בו לאחר 72 שעות לאחר ההתקנה!) 2. ניתן להתקין ולהדק את קיר מתלה האמבטיה התלוי ולהדק אותו באופן גמיש. שטח גדול-מדף קומפקטי שעדיין מספק אחסון רב. זה מיועד לבתים מודרניים ומלונות מודרניים לתלות ולארגן את חדרי האמבטיה שלך, תבלינים ועל פריטי בית רבים אחרים באופן מסודר. מארגן אפקטיבי-מספק מספיק יכולת לאחסון מוצרי האמבט שלך. יחד עם זאת, ישנם מעקות נגד סתיו כדי למנוע נפילה של פריטים. התאמה של ווים ומסילות מגבות הופכות את האחסון שלך למשולב עוד יותר. הבחירה הטובה ביותר עבור כל מטבח-מתלה אמבטיה חוסך חלל המארגן משטחים, ארונות ומגירות, לא רק חוסך מקום, אלא שומר על צנצנות מסודרות ונוחות במקום אחד. כשתסיים, אתה יכול להיפרד ממטבח מבולגן פשוט על ידי הצבת צנצנות מרובות. עמיד וקל לניקוי-תוצרת אלומיניום בחלל, הוא יכול לעמוד בשריטות יומיומיות, קורוזיה ושינוי צבע, המתאים לסביבות רטובות, בהירות וחלקות, ללא נקודות חדות ולא יפגע בידיים שלך בעת הניקוי. שתי שיטות התקנה-1. ניתן להתקין את וו הקיר עם הדבק הכלול מבלי לדאוג לפגיעה בקיר. (הערה-אנא השתמש בו לאחר 72 שעות לאחר ההתקנה!) 2. ניתן להתקין ולהדק את קיר מתלה האמבטיה התלוי ולהדק אותו באופן גמיש. שטח גדול-מדף קומפקטי שעדיין מספק אחסון רב. זה מיועד לבתים מודרניים ומלונות מודרניים לתלות ולארגן את חדרי האמבטיה שלך, תבלינים ועל פריטי בית רבים אחרים באופן מסודר. מארגן אפקטיבי-מספק מספיק יכולת לאחסון מוצרי האמבט שלך. יחד עם זאת, ישנם מעקות נגד סתיו כדי למנוע נפילה של פריטים. התאמה של ווים ומסילות מגבות הופכות את האחסון שלך למשולב עוד יותר. הבחירה הטובה ביותר עבור כל מטבח-מתלה אמבטיה חוסך חלל המארגן משטחים, ארונות ומגירות, לא רק חוסך מקום, אלא שומר על צנצנות מסודרות ונוחות במקום אחד. כשתסיים, אתה יכול להיפרד ממטבח מבולגן פשוט על ידי הצבת צנצנות מרובות. חיסכון בחלל ומדף קומפקטי ורסטיילאה שעדיין מספק שטח אחסון בשפע. הוא מיועד לבתים מודרניים ולמלונות מודרניים לתלייה ולארגן בקבוקי האמבטיה, המחבתות, הסירים, כלי הבישול וכלי הכלים האחרים לפי הסדר.

תכונות מוצר

Material:
Space Aluminum
Size:
12.5x13.5x15/20/25/30/35/40/50/60cm
Installation Type:
Wall Mount
2 installation methods:
no punching (no nail glue), punching (screws)
Package Contents:
1 bathroom rack
Quality Design:
1. The bathroom rack is for hanging on the wall or in the closet, does not take up space in the kitchen and keeps your bathroom bottles organized.:
2. The raised railing design is adopted to raise the railing to prevent accidental falling of bottles and cans and ensure the safety of daily use.:
3. Hook and towel bar design, strong load-bearing capacity.:
4. The upper and lower spacing of the seasoning rack can be adjusted to meet different needs. It is perfect for bathrooms, bathroom bottles, cans, beverages, snacks and more:
5. The bathroom rack also doubles as a shower rack, an excellent home storage tool.:
Notice:
1. Included only. Storage jars, bathrooms or other items in the photo are not included.:
2. Dimensions are determined manually, so there may be a difference of 1-3 cm.:
3. Do not place the bathroom rack on painted walls, wallpaper, limestone walls or other smooth or uneven surfaces.:

מוצרים קשורים