• טרי
לתפוס בר, אמבטיה לתפוס בר 29.5 אינץ מתקפל לא להחליק נירוסטה אסלת מעקה סוגר בכיר אמבטיה לסייע מתקפל מחסום-משלוח אמבטיה יד כידון

לתפוס בר, אמבטיה לתפוס בר 29.5 אינץ מתקפל לא להחליק נירוסטה אסלת מעקה סוגר בכיר אמבטיה לסייע מתקפל מחסום-משלוח אמבטיה יד כידון

ILS 272.20
סחורה
בחנות

(מחסום-משלוח לתפוס בר חסון ועמיד) עשוי, נגד חלודה, כדי להבטיח איכות ושירות חיים, נירוסטה צינור ארגונומיה,נג נשיאה קיבולת, מעודן וחלק, לא קל לחלודה (מחסום-משלוח לתפוס בר אדם עיצוב) : בקנה אחד עם אדם יד עיצוב, מתאים לקבוצות שונות של אנשים, יותר אחיזה נוחה, לא יד, משטח מוברש מראה ליטוש תהליך, יותר עמיד. זה אמבטיה לתפוס יכול להיות מותקן בחדר האמבטיה, מטבח, שירותים; לאורך מדרגות, חדר כביסה, או בכל מקום בבית שלך שבו בטיחות רכבת נדרש. גימור חלודה וחמצון מבוצע מצוין בעמידות בפני קורוזיה. הישאר תמיד חדש בכל סביבות קיצוניות. זה לתפוס בר הוא סיים עם קיר רכוב עיצוב, פשוט ומסוגנן עיצוב, שטח חיסכון. שביעות הרצון שלך הוא המרדף הגדול ביותר שלנו. אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו נענה לך בתוך 24 שעות.תכונה : זה נותן אחיזה בטוחה מקבל ולצאת של אמבטיה אמבטיה או מקלחת. רק וודא שהוא מותקן כראויהשתמש בסורגי אחיזה במטבח, לאורך מדרגות, חדר אמבטיה או בחדר הכביסה למניעת נפילהבר האחיזה מספק מינוף, תמיכה תוך הוספת מגע דקורטיבי לחדר האמבטיה שלך. הכיסוי הדקורטיבי מסתיר את הברגים.מחסום-משלוח לתפוס בר מפרט : מחסום-משלוח לתפוס בר חומר : נירוסטה-משלוח לתפוס בר גודל : 75 מחסום-משלוח לתפוס בר חבילה כללה : 1 חתיכה חבילה-משלוח לתפוס בר צבע : לבןחסום-משלוח לתפוס בר שימוש : המשתנה, חדרי אמבטיה, שירותים, כיור,מטבחהמטרה שלנו היא להפוך שלנו תרומה לקשישים ואנשים עם ניידות מופחתת עם הרעיון של אכפתיות, מסירות ומקצועיות. המשימה שלנו היא להסיר מכשולים ולהיות מאושרים, לכל מי שזקוק לעזרה. אנשים מוטרדים!מוצר : עמיד ויציב אמבטיה לתפוס למשפחה ניידות &יומי חיים עזרי לסייע!היאבקות בטעות על קרקע חלקה?מודאג שלך קשישים וילדים ליפול למטה או להחליק למטה כאשר הם לבד בחדר האמבטיה?לעתים קרובות מחליק למטה בחדר האמבטיה הרטוב לאחר מקלחת?אחיזת אמבטיה מסוגננת וסטודרית זו היא ידית התמיכה הבטיחותית הנהדרת עבור אנשי משפחה!אתה יכול להתקין אותו ליד מקלחת, שירותים ואמבטיה, אשר לתת יד כדי הבכור או את ילדי ולמנוע ליפול ולהחליק Down.at יחד עם זאת, המוצרים שלנו מצוידים במכשירי בדיקת איכות מתקדמים כדי להבטיח שכל מוצר נטול מכשולים עומד בדרישות הלקוחות ועבר את הבדיקה הקפדנית של סוכנות הפיקוח הלאומית כדי להבטיח שהמוצרים שלך יוכלו ללוות אותך במשך 20 שנה בשימוש רגיל.

תכונות מוצר

Barrier-Free Grab Bar Material:
Stainless Steel
Barrier-Free Grab Bar Size:
75Cm
Barrier-Free Grab Bar Package Included:
1 Piece Pack
Barrier-Free Grab Bar Color:
White
Barrier-Free Grab Bar Use:
Urinal, Bathrooms, Toilet, Washstand,Kitchen
Our Aim is to Make Our Contribution to the Elderly and People with Reduced Mobility with the Concept of Caring, Dedication and Professionalism. Our Mission is to Remove Obstacles and Be Happy, for All Who Need Help. People Are Troubled!:
Product :
Durable and Sturdy Bath Grab for Family Mobility &Daily Living Aids Assist!
Accidentally Wrestling on a Smooth Ground?:
Worried About Your Elderly and Children Fall down or Slip down When They Are Alone in the Bathroom?:
Often Sliping down in the Wet Bathroom after Shower?:
This Stylish and Studry Bath Grab is the Great Safety Support Handle for Family Menbers!:
You Could Install It near Shower, Toilet and Bathtub, Which Give a Hand to the Elder or the Children and Prevent Fall down and Slip Down.:
at the Same Time, Our Products Are Equipped with Advanced Quality Inspection Instruments to Ensure That Every Barrier-Free Product Meets the Requirements of Customers and Has Passed the Strict Inspection by the National Inspection Agency to Ensure That Your Products Can Accompany You for 20 Years under Normal Use. Time!:
Nothing is Going to S :

מוצרים קשורים