• טרי
מדפי מקלחת דביקה עצמית, מארגן מתלה לאחסון עם 3 ווים קאדי מקלחת, מתלה מקלחת ללא קידוח קיר רכוב על עצמם, 2 חבילות מקלחת קאדי.

מדפי מקלחת דביקה עצמית, מארגן מתלה לאחסון עם 3 ווים קאדי מקלחת, מתלה מקלחת ללא קידוח קיר רכוב על עצמם, 2 חבילות מקלחת קאדי.

ILS 3.33
סחורה
בחנות

✨✨ שילוב אישי-אישי 2 קדיאוד קדי, 3 x מדבקה דבק חזקה עבור קאדי המקלחת, וו נשלף 3 x, מדריך 1 x, ניתן להתקין את מדף סל המקלחת במעונות, חדרי אמבטיה, שירותים, מטבחים, חדרי מגורים או כל שילוב קיבולת האחסון הגדולה של מארגן המקלחת מאפשרת לך לאחסן פריטים נוספים; הגדרות הגבוהות של מארגן המקלחת יעילות למנוע נפילה של בקבוקים גדולים יותר. Multifunction משומש-מדפי המקלחת הדבק העצמי בחדר האמבטיה לאחסון ג'ל מקלחת, סבון, בקבוקי שמפו, קרם גילוח, ברזל מסתלסל, רוב מעריכי המקלחת שלך. או תלו את מארגן האחסון למטבח במטבח לאחסון בקבוקי תבלינים, סכו"ם וכו '. ניתן להתקין את הוו המצורף למקלחת הדבק בכל תנוחה של המדף לתליית מגבות, לופה, ספוגים, כדורי אמבטיה. לא קידוח אם אתה רוצה להתאים את מיקום מדף המקלחת, הדבק הרזרבי יכול לעזור לך. ✨✨ חומר הניתן לניתוח-סל המדף של מארגן הקאדי עשוי חומר נירוסטה, עם התנגדות החלודה החזקה ביותר בסביבות לחות והוסיפה טכנולוגיית פיצוץ חול על פני השטח כדי לבצע הגנה משנית. זה משפר את עמידות הקורוזיה ואת השריטה של ​​מארגן האמבטיה, שעדיין ייראה חדש לאחר שימוש ארוך טווח. ✨✨ גודל סביר בגודל L גודל מדפי האמבטיה : 12.9 (גובה) אינץ ', גודל מדפי האמבטיה : 12 (אורך) x4 (רוחב) x3.4 (גובה ) אינץ ', גודל מדבקה דבק למדפי האמבטיה : 9.2 (רוחב) אינץ', וו תער 1 : 2 ווים מגבת. ניתן להרכיב את מדף המקלחת על אריחים, שיש, גרניט, זכוכית מחוסמת ומתכת מוצקה חלקה. אך לא מומלץ למשטחים לא אחידים או מחוספסים, כמו קירות צבועים, טפטים, קירות בטון או קירות סיד.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים