• טרי
Lesnala 36 PCS ציוד למסיבות יום עצמאות, יום העצמאות האמריקני הפטריוטי סיליקון סיליקון צמידי גומי, להקת גומי דגל אמריקאית

Lesnala 36 PCS ציוד למסיבות יום עצמאות, יום העצמאות האמריקני הפטריוטי סיליקון סיליקון צמידי גומי, להקת גומי דגל אמריקאית

ILS 3.33
סחורה
בחנות

【עיצוב ייחודי】 מערך המצעד/קישוט המסיבות הפטריוטי שלנו מעוצב לנוכח אלמנטים של ארה"ב הפוך אותך למיוחד בקהל. אידיאלי ל -4 ביולי, יום הזיכרון, יום הוותיקים, מסיבת נושא פטריוטי, אירועי ספורט או ללבוש יומיומי. 【חבילת ערך】 תקבלו 24 איחוד ארה"ב דגל סיליקון סיליקון (4 סגנונות, 6 יח 'לכל אחד), ו -12 יח' מדבקות קעקוע נושאים פטריוטיים (6 סגנונות, 2 יח 'לכל אחד). הכמות מספיקה בכדי להתאים לצרכים שלך. 【צמיד סיליקון】 ניתן להתאים 4 סגנונות של סרטי כף היד הסיליקון כרצונו, שיש להם מעט גמישות המתאימה לגברים, נשים, ילדים. רצועות היד נוחות ללבוש, נותנות לך תחושה רכה כשאתה נוגע בזה, ועמידות לשימוש במשך זמן רב, לא קל לשבור. כל צמיד כף יד מודד בקוטר 2. 【מדבקת קעקועים】 קעקועים זמניים אדומים, לבנים, כחולים ומתכתיים הכוללים עיצובים נלאים של זיקוקים, דגלים אמריקאים, נשרים, וכו '. קעקועים זמניים מתכתיים אלה יימשכו 1 ~ 5 ימים וישמרו על מראה ההבזק שלו. ניתן להסיר עם שמן, מסיר איפור או על ידי קרצוף. כל קעקוע נמדד 2. 【הערה】 אם יש לך בעיה למוצר שלנו, אתה יכול ללחוץ על כפתור "איש קשר מוכר" בחשבונך כדי ליצור איתנו קשר. נשמח לעזור לך ולהשיב ברגע שנוכל. 【עיצוב ייחודי】 מערך המצעד/קישוט המסיבות הפטריוטי שלנו מעוצב לנוכח אלמנטים של ארה"ב. הפוך אותך למיוחד בקהל. אידיאלי ל -4 ביולי, יום הזיכרון, יום הוותיקים, מסיבת נושא פטריוטי, אירועי ספורט או ללבוש יומיומי. 【חבילת ערך】 תקבלו 24 איחוד ארה"ב דגל סיליקון סיליקון (4 סגנונות, 6 יח 'לכל אחד), ו -12 יח' מדבקות קעקוע נושאים פטריוטיים (6 סגנונות, 2 יח 'לכל אחד). הכמות מספיקה בכדי להתאים לצרכים שלך. 【צמיד סיליקון】 ניתן להתאים 4 סגנונות של סרטי כף היד הסיליקון כרצונו, שיש להם מעט גמישות המתאימה לגברים, נשים, ילדים. רצועות היד נוחות ללבוש, נותנות לך תחושה רכה כשאתה נוגע בזה, ועמידות לשימוש במשך זמן רב, לא קל לשבור. כל צמיד כף יד מודד בקוטר 2. 【מדבקת קעקועים】 קעקועים זמניים אדומים, לבנים, כחולים ומתכתיים הכוללים עיצובים נלאים של זיקוקים, דגלים אמריקאים, נשרים, וכו '. קעקועים זמניים מתכתיים אלה יימשכו 1 ~ 5 ימים וישמרו על מראה ההבזק שלו. ניתן להסיר עם שמן, מסיר איפור או על ידי קרצוף. כל קעקוע נמדד 2. 【הערה】 אם יש לך בעיה למוצר שלנו, אתה יכול ללחוץ על כפתור "איש קשר מוכר" בחשבונך כדי ליצור איתנו קשר.

תכונות מוצר

➤Material:
silicone ➤Size
Apply to:
➤The colored silicone wristbands are good accessories for Halloween, treat or trick and other occasions, also serving as nice gifts and rewards.
Halloween design:
➤the rubber bracelets With luminous effect, They are colorful and cute. making you more eye-catching among people, printed with Happy Halloween.
Package includes:
➤24 x Halloween wristbands

מוצרים קשורים