• טרי
בועת יסוד נוזלי לאורך זמן לחות שמן בקרת בסיס טבעי התבהרות קרן בסיס איפור קונסילר עם 1 מברשת 30 מיליליטר המדגיש

בועת יסוד נוזלי לאורך זמן לחות שמן בקרת בסיס טבעי התבהרות קרן בסיס איפור קונסילר עם 1 מברשת 30 מיליליטר המדגיש

ILS 6.28
סחורה
בחנות

זה יסוד נוזלי יש עיבוד צבע מעולה עיבוד צבע, לטווח ארוך איפור, עדין ורענן ללא דהייה. אפילו צביעה לא תעשה את האיפור מלוכלך, ואת היכולת להחזיק איפור הוא גם מעולה. זה איפור קרן יש יכולת הסתרה חזקה. יכול לעזור כיסוי עיגולים כהים, להאיר עור טון ולהסתיר נקבוביות, ביצוע העור שלך נראה חלק ורך. הפוך את האיפור שלך ללא דופי ונראה מושלם. בסיס נוזלי זה בעל מרקם ג ' לי, קליל, מרענן, לא שומני, קל למריחה וקל לתערובת. לא למשוך יבש, ומשאיר את עור תחושה. נוזל זה יכול לספק איפור עירום יפה וטבעי ללא ייבוש, התקבצות או דהייה. אם אתה אוהב איפור עירום טבעי ורענן, אז הבחירה בזה בהחלט תספק אותך. בסיס נוזלי זה זמין בצבע טבעי ולבן שנהב כדי לענות על צרכים שונים. אלה שני צבעים יכול לענות על הצרכים היומיומיים של רוב האנשים ולגרום לך יפה בחיי היומיום. בהיר טבעי עירום איפור בועת אבקת מתאים את עור, פולט טבעי אור, ויוצר מבריק כמו עור 2. באופן שווה להחיל את עיבוד צבע, קל ליישום איפור, אוויר רגיש אבקת ערפל מרקם, של עור, להחיל אור מברשת, ולאחר מכן להחיל את טבעי איפור 3. שנמשך איפור אפקט, עדין ומרענן, לא להמריא איפור, צמח , איפור להרגיש נוח ומרענן, ולשמור על לא שמנוני איפור תחושה 4. לחות נקבוביות נסתרות לחות ושקוף בעדינות מברשת נקבוביות נסתרות כדי ליצור טבעי ושקוף מצב : מותג חדש סוג פריט : קרן צבע אופציונלי : # 01 שנהב לבן, # 02 צבע טבעי רשימת חבילה : 1 קרן 1 מברשת.

תכונות מוצר

1. Bright natural nude makeup bubble powder fits the skin, emits natural light, and creates a gloss like skin :
2. Evenly apply the color rendering, easy to apply makeup, air sensitive powder fog texture, a of the skin, apply a light brush, and then apply the natural makeup :
3. Lasting makeup effect, delicate and refreshing, do not take off makeup, plant , make-up feel comfortable and refreshing, and maintain a non greasy make-up feeling :
4. Moisturizing hidden pores moisturizing and translucent gently brush hidden pores to create natural and translucent :
Condition:
Brand New
Item Type:
Foundation
Optional Color:
# 01 Ivory White, # 02 Natural Color
Package List:
1 x Foundation :
1 x Brush :

מוצרים קשורים