• טרי
10 סדינים 3D תלת מימד גדול במיוחד זרוע מלאה עמיד למים קעקוע זמני ריאליסטי לגברים ונשים , שלד עמיד למים קעקועים שרוול ריאליסטי.

10 סדינים 3D תלת מימד גדול במיוחד זרוע מלאה עמיד למים קעקוע זמני ריאליסטי לגברים ונשים , שלד עמיד למים קעקועים שרוול ריאליסטי.

ILS 1.00
סחורה
בחנות

עיצוב רב : צבע/קעקועים שחורים, גולגולת/חיה/זאב/שבט/גולגולת/קוי/נמר/אלמנטים של דרקון ומדבקות קעקוע עיצוביות אחרות, מושלמות כמעט לכל אירוע כמו חוף, חדר כושר, ליל כל הקדושים, מסיבה, מועדון, קרנבל, נסיעות, פסטיבלים, חופשות, קונצרטים, פסטיבל מוזיקה, מסיבות רווקות ובכל מקום עם 10 גיליונות קעקועים גדולים לגברים, סגנונות שנבחרו בקפידה יכולים להיקרא קלאסיקה, כך שתוכלו לנסות מגוון של סגנונות שונים. [קל לשימוש] הסר סרט צלול, החל קעקוע ידיים על עור יבש נקי, קעקוע קעקוע עם מגבת נייר לחה, הסר נייר, תן לקעקוע להתייבש. זה פשוט לשימוש בקעקועים זמניים קבועים למחצה נראים אמיתיים ואחרונים קעקוע זרוע ארוכה. כל התהליך של יישום מדבקות קעקוע גדולות או קטנות לוקח פחות מדקה. 【קעקועים ארוכי -תלת מימד קעקועים ארוכים זמניים】 קעקועים עם שרוול זרוע מלא נשלף - לאורך 4-6 ימים, הקעקועים המזויפים האלה אטומים למים כך שתוכלו לשחות, להתקלח או להזיע בלי לדאוג. קל למריחה תוך 10-20 שניות עם מים בלבד והוסרה בקלות על ידי שפשוף שמן גוף, שמן זית. עיצוב רב : צבע/קעקועים שחורים, גולגולת/חיה/זאב/שבט/גולגולת/קוי/נמר/אלמנטים של דרקון ומדבקות קעקוע עיצוביות אחרות, מושלמות כמעט לכל אירוע כמו חוף, חדר כושר, ליל כל הקדושים, מסיבה, מועדון, קרנבל, נסיעות, פסטיבלים, חופשות, קונצרטים, פסטיבל מוזיקה, מסיבות רווקות ובכל מקום. עם 10 גיליונות קעקועים גדולים לגברים, סגנונות שנבחרו בקפידה יכולים להיקרא קלאסיקה, כך שתוכלו לנסות מגוון של סגנונות שונים. [קל לשימוש] הסר סרט צלול, החל קעקוע ידיים על עור יבש נקי, קעקוע קעקוע עם מגבת נייר לחה, הסר נייר, תן לקעקוע להתייבש. זה פשוט לשימוש בקעקועים זמניים קבועים למחצה נראים אמיתיים ואחרונים קעקוע זרוע ארוכה. כל התהליך של יישום מדבקות קעקוע גדולות או קטנות לוקח פחות מדקה. 【קעקועים ארוכי -תלת מימד קעקועים ארוכים זמניים】 קעקועים עם שרוול זרוע מלא נשלף - לאורך 4-6 ימים, הקעקועים המזויפים האלה אטומים למים כך שתוכלו לשחות, להתקלח או להזיע בלי לדאוג. קל למריחה תוך 10-20 שניות עם מים בלבד והוסרה בקלות על ידי שפשוף שמן גוף, שמן זית. 10 גיליונות תלת מימד גדולים במיוחד זרוע מלאה מלאה עמיד למים קעקוע זמני ריאליסטי למים לגברים ונשים (L19 "XW7") , קעקועים של שרוול ריאליסטי אטום למים שלד מדבקות קעקועים עקרב לאורך זמן.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים