• טרי
90 יחידות 250 מל קיבול

90 יחידות 250 מל קיבול

ILS 2.33
סחורה
בחנות

חותם עצם כפול : שקית אחסון חלב אם מאמצת תכנון איטום כפול, מחזקת את שרשרת המהדק של הוכחת דליפה, מונעת למעשה דליפה ומבטיחה את בידוד חלב אם מהאוויר החיצוני שקית קיבולת גדולה : גודל שקית האחסון של חלב אם הוא בערך 12.2 x 17 x 3 ס"מ / 4.2in ועיצוב הקיבולת הגדול של 250 מ"ל שיכול לאחסן חלב אם של 250 מ"ל, וסולם האחסון של יכולות שונות ברור במבט. תאריך הרשומה : שקית אחסון חלב אם מספקת אזור הקלטה, תוכלו לרשום את השם, התאריך וכמות האחסון של חלב אם לניהול יומיומי. הערה : אנא הקפידו לא לשרוט את שקית הניילון. בטוח לשימוש : שקית האחסון של חלב אם מעוקרת על ידי קרן גמא, שהיא מקיפה ויעילה יותר מאשר עיקור הקיטור המסורתי בלחץ גבוה ועיקור תחמוצת אתילן. שכן שקית אחסון החלב נתונה לעיקור גמא, אנא אל תפוצץ אוויר, ולהשתמש בו ישירות להגנה על הסביבה. לאחר ההנקה, אנא נקה את שקית האחסון המשומשת, הוצא אותו והושלך אותו ואל תעשה שימוש חוזר. בקרת זרימה חופשית : יש פתח שנקבע מראש בתחתית שקית האחסון של חלב אם. בעת שימוש בחלב אם, הפוך את שקית האחסון המכילה חלב אם, חתוך אותו לאורך הקו המנוקד של החותם. לאחר שנחתך, החלב יכול זורמים ממקומות גדולים או קטנים מאוד. מפרט : סוג פריט : חלב אם שקיקיית חומר חומר : PET PEQUANTITITY : 90 PCSSIZE : בערך.2 x 17 x 3 ס"מ / 4.2 קביעות : 250mlprocaulations לחלב אם קפוא בשקית אחסון חלב : 1. חלב אם יתנפח כשהוא קפוא. על מנת לשמור על זה בבטחה, אנא אל תמלא את אחסון חלב אם והשאיר מעט מקום . אם מדובר בכוס אחסון חלב, אל תמלא אותה מלאה מדי או תכסה את המכסה בחוזקה כדי למנוע את הקפאת המכולה ופריצה . השתמש בעט כדי לסמן את תאריך האחסון בשקית אחסון החלב. אנא הקפד לא לשרוט את שקית הניילון . מכיוון ששקית אחסון החלב כפופה לעיקור גמא, אנא אל תפוצץ אוויר והשתמשו בו ישירות להגנת הסביבה. לאחר ההנקה, אנא נקה את שקית האחסון המשומשת, הוצא אותו והושלך אותו ואל תעשה שימוש חוזר בו. כיצד להשתמש : 1. משוך לאורך עקומת המתקפל בקצה העליון של רוכסן איטום חלק 2. פתח את חלק חותם הרוכסן, פתח את חלק הכניסה והזריק בזהירות את חלב אם הנדבק על ידי משאבת השד. הזרקו חלב אם, סוחטים את האוויר בשקית ואטמו את שתי שכבות הרוכסנים . בעת שימוש בחלב אם, הפוך את שקית האחסון המכילה חלב אם, חותכים אותו לאורך הקו המנוקד של החותם ושופכים את חלב אם לבקבוק.

תכונות מוצר

Item Type:
Breastmilk Storage Bags
Material:
PET PE
Quantity:
90pcs
Size:
Approx. 12.2 x 17 x 3cm / 4.8 x 6.7 x 1.2in
Capacity:
250ml
Precautions for frozen breast milk in milk storage bag:
1. Breast milk will swell when it is frozen. In order to keep it safely, please do not fill up the breast milk storage and leave some space.:
2. If it is a milk storage cup, do not fill it too full or cover the lid tightly to prevent the container from freezing and bursting.:
3. Use a pen to mark the storage date on the milk storage bag. Please be careful not to scratch the plastic bag.:
4. As the milk storage bag is subject to gamma sterilization, please do not blow air, and use it directly for environmental protection. After the lactation, please clean the used storage bag, take it out and discard it, and do not reuse it.:
How to Use:
1. Pull along the folding curve at the upper end of the zipper sealing part:
2. Open the zipper seal part, open the inlet part, and carefully inject the breast milk squeezed by the breast pump. Inject breast milk, squeeze out the air in the bag, and seal the two layers of zippers.:
3. When using breast milk, invert the storage bag containing breast milk, cut it along the dotted line of the seal, and pour the breast milk into the bottle. Please carefully tear and cut the curve, which can be handled with a sterilizing shear.:
Package List:
90 xBreastmilk Storage Bags:

מוצרים קשורים