• טרי
Dreaminn מטבח תלייה זבל יכול להתקפל פח אשפה קטן לתיקון ארון מטבח ארון דלת זבל מתקפל אש זבל יכול לבזבז פחים עם מגירה לדלת

Dreaminn מטבח תלייה זבל יכול להתקפל פח אשפה קטן לתיקון ארון מטבח ארון דלת זבל מתקפל אש זבל יכול לבזבז פחים עם מגירה לדלת

ILS 19.99
סחורה
בחנות

קיבולת גדולה (266 אינץ '), בדיוק פח הפסולת של ארון בגודל המתאים, עיצוב פתיחה גדול כדי להכיל זבל גדול יותר. עשוי מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, עם עומס חזק, אתה יכול להשתמש בו בנוחות. מעודכן מעוצב פח אשפה עם מגירה קטנה לאחסון שקיות האשפה כדי להפוך את חייך לנוחים יותר. עיצוב מתקפל ומתקפל מאוד חוסך מקום. כשאתה לא משתמש בו, אתה יכול לקפל אותו. שמור על הבית שלך נקי ומסודר. מיכל פסולת זה קל גם לנשיאה, המתאים לשימוש בחוץ. אין צורך להתכופף ולזרוק זבל. זבל זה יכול גם להיות תלוי על דלת המטבח, דלת הארון, דלת המזווה, המגירה או בכל מקום אחר. עובי הדלת צריך להיות פחות מ- 0. נוח לזרוק זבל כשאתה מבשל. קל להתקנה, נטול חורים וברגים. פשוט חבר את פח האשפה המתקפל לתלייה לכל מגירות ארונות או דלתות. כשאתם מבשלים אוכל טרי, חותכים וקובעים דברים, אינכם צריכים לפתוח ולסגור את דלת הארון ללא הרף עם הידיים הרטובות שלכם, בהשוואה לפח האשפה שמתחת לכיור. יש סוגר קבוע בתחתית פח האשפה, אתה יכול גם לשים אותו על האדמה אם תרצה. בשימוש נרחב במטבחים, במעונות במכללות, חדרי מגורים, חדר שינה, מכוניות, משרד וכו '. הרעיון של עיצוב חדשני זה הוא המגמה הנוכחית של החיים, מה שמביא נוחות רבה לחייהם של אנשים. קיבולת גדולה (26.6 אינץ '), בדיוק פח הפסולת של ארון בגודל המתאים, עיצוב פתיחה גדול כדי להכיל זבל גדול יותר. עשוי מחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה, עם עומס חזק, אתה יכול להשתמש בו בנוחות. מעודכן מעוצב פח אשפה עם מגירה קטנה לאחסון שקיות האשפה כדי להפוך את חייך לנוחים יותר. עיצוב מתקפל ומתקפל מאוד חוסך מקום. כשאתה לא משתמש בו, אתה יכול לקפל אותו. שמור על הבית שלך נקי ומסודר. מיכל פסולת זה קל גם לנשיאה, המתאים לשימוש בחוץ. אין צורך להתכופף ולזרוק זבל. זבל זה יכול גם להיות תלוי על דלת המטבח, דלת הארון, דלת המזווה, המגירה או בכל מקום אחר. עובי הדלת צריך להיות פחות מ- 0. נוח לזרוק זבל כשאתה מבשל. קל להתקנה, נטול חורים וברגים. פשוט חבר את פח האשפה המתקפל לתלייה לכל מגירות ארונות או דלתות. כשאתם מבשלים אוכל טרי, חותכים וקובעים דברים, אינכם צריכים לפתוח ולסגור את דלת הארון ללא הרף עם הידיים הרטובות שלכם, בהשוואה לפח האשפה שמתחת לכיור. יש סוגר קבוע בתחתית פח האשפה, אתה יכול גם לשים אותו על האדמה אם תרצה. בשימוש נרחב במטבחים, במעונות במכללות, חדרי מגורים, חדר שינה, מכוניות, משרד וכו '.

תכונות מוצר

Material:
Plastic + Silicone
Size:
26.5x24.5x17cm/10.4x9.6x6.6inch
Color:
Yellow/Red Wine/Grey
Application:
kitchen cabinet door, living room, bedroom, bathroom, car, etc.
Features:
1. Hanging Design:
As the trash can is hung over cabinet door, you can accurately & quickly throw garbage into the trash can when you cut vegetables.
2. Collapsible Design:
It's so practical to save space. Suitable for narrow space.
3. Small Storage Drawer:
Convenient to Storage and Easily Get the Garbage Bags Out
4. Practical Fixed ring:
Fixed ring can fix the plastic grocery bag.
5. Two Methods of Use:
It can be hung in kitchen cabinets or stand on the ground as a traditional garbage can. There is a fixed bracket at the bottom of the garbage can.
6. Easy to install:
No need to damage your cabinet, no need to screw holes, just use it immediately.
Scenes:
1. For Kitchen:
It can be put on the kitchen cabinet door or under sink. Keep your kitchen clean and tidy.
2. For Bedroom:
If you are in bed and want to throw some garbages, such as snacks/fruits/napkins, you can hang it on the bedstand. It's very convenient.
3. For Bathroom:
Small collapsible trash is suitable for bathroom and more narrow spaces.
4. For Car:
Put garbages, store snacks and put umbrellas in the rainy day.
Package Includes:
1 x Foldable Hanging Trash Can :

מוצרים קשורים