• טרי
ABOOFAN 6 PCS מציג חג המולד מארגן ללא עקבות מתלי בגדים מתלים כביסה ביתית עם מעיל אחסון לבן השתמש מפלסטיק מלאכותי חרוזים דקורטיביים:

ABOOFAN 6 PCS מציג חג המולד מארגן ללא עקבות מתלי בגדים מתלים כביסה ביתית עם מעיל אחסון לבן השתמש מפלסטיק מלאכותי חרוזים דקורטיביים:

ILS 3.33
סחורה
בחנות

קולבי חליפות פלסטיק-תוצרת חומר יציב ועמיד, עם מרקם מעולה ועמידות לטווח הארוך קולבי בגדים ייחודיים. קולבי בגדים אלגנטיים-השתמש במרחב הארון שלך ושמור על הבגדים שלך ללא קרס ומסודר. מלבי מכנסיים-הקולב עשוי מחומר, עמיד, אווירת היוקרה והאופנה לארון שלך. קולבי כתפיים רחבים-שומר על הבגדים שלך בצורה מקורית וסגנון ממקסם את שטח האחסון של הארונות שלך. בגדים תלויים מתלה-אומנות דלילה, עיצוב פשוט אך מעשי הופך אותו למקסים ומושך יותר. רשימת חבילות 2 X תכונות קולבים - עיצוב מראה פנינה, היא תתקן את הבגדים במקום מבלי לשקוע או ליפול, וזה מעשי וקל לשימוש. - הוא עשוי מחומר יציב ועמיד, עם מרקם מעולה ועמידות לטווח הארוך. - חומר : פלסטיק - מבנה העיצוב הסביר מאפשר לך לאחסן ולארגן בקלות את הבגדים שלך, ולחסוך למעשה את החלל בארון. - גודל : בערך 40.39in - יש לו מגוון רחב של שימושים והוא מתאים מאוד לתלייה, מעילים, שמלות, סוודרים וכו ' - צבע : לבן - הוא מיוצר עם אומנות מצוינת, מלוטשת חלקה ובעלת מגע נוח, תוכלו להשתמש בה בביטחון. גודות מידע מתלה מתלה לרצות כמה קולבי מעיל בית? קולב זה עשוי מחומר פרימיום, בטוח ואמין, מעשי מאוד לשימוש. ניתן להשתמש בתליוני בגדים אלגנטיים כדי לארגן את הבגדים שלך בבית, קל ולא קל ליפול, נוח מאוד ויש להם זמן הגשה ארוך.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים