• טרי
שולחן עבודה קטן פח אשפה פח אשפה שינה ביתי חמוד אשפה יכול עם מכסה

שולחן עבודה קטן פח אשפה פח אשפה שינה ביתי חמוד אשפה יכול עם מכסה

ILS 2.00
סחורה
בחנות

1 עם כיסוי עיצוב כדי למנוע ריח מפולט. 3, התחתון הוא קמור, החלקה, מיקום יציב. מעשי וקומפקטי, זה יכול לשמש פח אשפה, ושונות אחסון דלי, עט דלי, רקמות דלי, וכו'. זה יכול להיות ממוקם בסלון, שולחן קפה, מטבח השיש, אמבטיה כיור, וכו'. חומר עמ', עמיד2. עם כיסוי עיצוב כדי למנוע ריח מפולטת3, התחתון הוא קמור, החלקה, יציב מיקום4. מעשי וקומפקטי, זה יכול לשמש פח אשפה, ושונות אחסון דלי, עט דלי, רקמות דלי, וכו'. זה יכול להיות ממוקם בסלון, שולחן קפה, מטבח השיש, אמבטיה כיור, וכו'.מפרט : חומר : גודל עמודים : 15.5 צבע כפי שמוצגרשימת אריזה : אשפה * 1רק את מעל תכולת חבילה, לא כולל מוצרים אחרים. בשל שונה מציג ואפקטים של תאורה, את הצבע האמיתי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מהצבע שמוצג בתמונה. בשל מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר סטיית מדידה.הערה : שונה תאורה וצגים עשוי לגרום את צבע של הפריט בתמונה כדי להיות מעט שונה מהמוצר פריט. סובלנות מדידה היא + / - 1-3 סנטימטר.

תכונות מוצר

Material:
PP
Size:
15.5*14*23.5cm
Color as shown:
packing list:
Trash*1:
Only the above package contents, excluding other products.:
notes:
1. Due to different displays and lighting effects, the actual color of the item may be slightly different from the color shown on the picture. Thanks!:
2. Due to manual measurement, please allow 1-3cm measurement deviation.:
Note:
Different lighting and monitors may cause the color of the item in the picture to be slightly different from the actual item. Measurement tolerance is +/- 1-3 cm.

מוצרים קשורים